نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

زوم‌ کست: معرفی سبک‌ های مختلف بازی های رومیزی

در یکی دیگر از زوم‌کست‌های مخصوص بازی‌های رومیزی، به سراغ ژانرهای مختلف این نوع بازی‌ها رفتیم و در رابطه با آنها به تفصیل صحبت کردیم.

بازی‌های رومیزی، دقیقا مانند انواع دیگر سرگرمی، دارای سبک‌ها و ژانرهای مختلفی هستند و باز هم مانند انواع دیگر سرگرمی، هر کدام از این ژانرها و سبک‌ها، دارای طرفداران خاص خود هستند. به همین دلیل، تصمیم گرفتیم در جدیدترین زوم‌کست بازی‌های رومیزی، این‌بار به سراغ ژانرهای مختلف بازی‌های رومیزی برویم و با هم دیگر مروری بر آنها داشته باشیم.

به طور کلی، بازی‌های رومیزی را می‌توان به سه ژانر اصلی دسته‌بندی کرد. بازی‌های آلمانی یا خانوادگی، بازی‌های اروپایی و بازی‌های آمریکایی. هر کدام از این ژانرهای مختلف، خصوصیات مخصوص به خود را دارند (هر چند که در سال‌های اخیر و باز هم مانند دیگر انواع سرگرمی، این ژانرها در حال تلفیق شدن با همدیگر هستند). در این زوم‌کست، از هر ژانر یک بازی معرفی کرده‌ایم و عناصر آن ژانر را با استفاده از بازی‌ها مورد بررسی قرار دادیم. باز هم مانند همیشه، امیر سلامتی عزیز، یکی از موسسین و اعضای وب‌سایت تخصصی بازی‌های رومیزی با نام رومیز، در این زوم‌کست در کنار من به توضیح جامع و کامل این ژانرها پرداخته است.

بازی‌های معرفی شده در این زوم‌کست، Carcassonne، Orleans و City of Horror نام دارند. این شما و این هم جدیدترین اپیزود زوم‌کست بازی‌های رومیزی:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده