// دوشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Gravity Quest؛ پورتال های جادویی

بازی موبایل Gravity Quest جزو آن دسته از بازی‌های کژوال و ساده‌ای است که به واسطه‌ی موسیقی و گیم‌پلی خود، کاربر را برای چند ساعت سرگرم می‌کند. با معرفی این بازی اندروید همراه زومجی باشید.

به شخصه علاقه‌ی خاصی به بازی‌های موبایل ساده و کژوال دارم؛ بازی‌هایی که می‌توانید چند ساعت از وقت خود را صرف آن‌ها بکنید و از دنیای فعلی خود رها شوید؛ آثاری که گیم‌پلی ساده‌ای دارند و سازنده سعی نکرده است با حالت‌های مختلف، محتویات بی‌شماری را در دسترس کاربر قرار بدهد. بازی اندروید Gravity Quest، ساخته استودیو Light Road Games، یک بازی ساده و بدون حالت چندنفره است. بازی موبایل Gravity Quest تنها یک بخش تک‌نفره دارد که شامل مراحل مختلفی است. از طرفی بازی Gravity Quest فاقد بخش داستانی است و از همان ابتدا وارد گیم‌پلی می‌شوید؛ جایی که بازیکنان تجربه‌ای خاص و ارزشمند را کسب خواهند کرد.

بازی موبایل Gravity Quest

موسیقی، اصلی‌ترین عاملی است که شما را پای بازی میخ‌کوب می‌کند

بازی اندروید Gravity Quest یک بازی ساده است و برای بازی کردن، بخش تمرینی خاصی برای شما در نظر گرفته نشده است. تنها موردی که به بازیکن یاد داده می‌شود، این است که پلتفرم‌های بازی چه کارایی‌ای دارند. با شروع بازی، در سمت چپ صفحه نمایش، یک جوی‌استیک مجازی را مشاهده می‌کنید. بازیکنان از طریق این استیک آنالوگ می‌توانند شخصیت بازی را هدایت کنند. از طرفی کاربران از سمت راست صفحه نمایش قادر هستند تا دوربین بازی را تنظیم کنند. در جریان بازی موبایل Gravity Quest بازیکنان در جهانی خیالی به سر می‌برند؛ جایی که باید از نقطه‌ی شروع، مسیری مارپیچ را طی کنید تا به پورتال واقع در محیط بازی برسید. در جهان بازی Gravity Quest دوازده مرحله‌ی مختلف برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که هر کدام از مراحل، ساختار مخصوص به خودشان را دارند؛ اما در این میان چالش‌هایی هم وجود دارند که باعث شده است Gravity Quest در هر مرحله مورد جدیدی را برای ارائه کردن داشته باشد. در واقع در محیط‌های ۱۲ مرحله‌ی بازی، پلتفرم‌هایی تعبیه شده‌اند که بعضی از آن‌ها نقش آسانسور و بعضی دیگر نقش تغییر زوایه بازیکن (تغییر ۱۸۰ درجه) را دارند. حال این موارد باعث شده‌اند تا بازیکنان برای پشت سر گذاشتن مراحل، از این پلتفرم‌ها استفاده کنند.

بازی موبایل Gravity Quest

یکی دیگر از مواردی که بازی Gravity Quest را به اثری خاص و منحصربه‌فرد تبدیل کرده است، طراحی جهان‌های بازی است. هر سه مرحله، در جهانی متفاوت روایت می‌شود تا بازیکنان در ۱۲ مرحله‌ی بازی، تجربه‌ی بازی کردن در چهار جهان متفاوت را داشته باشند. تیم سازنده از موسیقی و صداگذاری به عنوان ضربه‌ی پایانی به مخاطب و محو کردن‌اش در جهان بازی استفاده کرده است. بازی اندروید Gravity Quest را می‌توان جزو آن دسته بازی‌هایی دانست که موسیقی فوق‌العاده‌ای دارد و به مخاطب حسابی آرامش می‌دهد. با تمام این تفاسیر، اگر به دنبال یک بازی متفاوت و متفاوت هستید، بازی اندروید Gravity Quest می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

دانلود بازی اندروید Gravity Quest


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده