// دوشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

بازی Ember Sword در سبک MMORPG معرفی شد

استودیو Couch با انتشار تریلری، از پروژه جدید خود یعنی بازی Ember Sword که در سبک MMORPG در دست ساخت قرار دارد، رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی استودیو کوچ (Couch) پروژه جدیدی در سبک MMORPG معرفی کرد. بازی Ember Sword، جدیدترین اثر این استودیو قرار است به رایگان یا به اصطلاح Free to Play در دسترس کاربران قرار بگیرد. گفتنی است که این بازی از سیستم بازی بین پلتفرمی یا همان Cross Play نیز بهره‌ می‌برد.

سازندگان برای توسعه سیستم مبارزات و جهان‌باز بازی Ember Sword از آثار زیادی همچون Runescape و Ultra Online الهام گرفته‌اند. همانند بازی Second Life، بازی جدید به کاربران اجازه می‌دهد که با دنیای این بازی تعامل داشته باشند و قسمتی از سرزمین آن را نیز در اختیار بگیرند.

سیستم Cross Platform بازی Ember Sword پس از عرضه، در ابتدا میان مرورگرهای اینترنتی و نرم‌افزار کلاینت بازی قابل تجربه خواهد بود. همچنین نسخه موبایل این اثر نیز در دست ساخت قرار دارد تا کاربران آن نیز بتوانند به جمع دیگر بازیکنان ملحق شوند.

استودیو Couch همچنین وعده داده است که برای پیروزی در این بازی نیاز به خرج کردن پول واقعی نیست و در همین راستا شاهد فروشگاه‌ در آن نخواهیم بود. البته در آن سو سازندگان به سرویس‌های اشتراکی ماهیانه اشاره داشتند که به طور اختیاری قابل خریداری کردن است. سازندگان در این باره افزودند:

بسیاری از بازی‌های MMORPG و رایگان به سیستم Pay to Win یا همان «پرداخت پول واقعی در قبال پیروزی» تکیه می‌کنند و در این میان حتی شاهد غیر فعال بودن سیستم «معاوضه آیتم‌های ظاهری» هم هستیم. اما در Ember Sword، ما وظیفه رشد اقتصاد و دنیای بازی را به بازیکنان می‌سپاریم؛ چرا که خلق یک دنیای منصفانه اهمیت بسیار بیشتری نسبت به کسب درآمد از بازیکنان برای ما دارد. در این راستا ما سرویس اشتراک ماهیانه‌ای را به طور اختیاری در دسترس بازیکنان قرار می‌دهیم.

بازی Ember Sword در سبک MMORPG در دست ساخت قرار دارد و برای پی سی منتشر می‌شود. گفتنی است که تاریخ انتشار این محصول هنوز مشخص نشده است. سازندگان ضمن معرفی این بازی تریلری نیز از آن منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد بازی‌های رایگان MMORPG و سیاست‌های درآمدی آنها با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده