نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱

با اسنپ کیو آنلاین مسابقه بده و پول نقد ببر

مسابقه و رقابت را دوست دارید؟ برنده شدن را چطور؟ این‌که هرروز جایزه نقدی چندمیلیونی منتظر شما باشد، هیجان‌انگیز است، نه؟

 اگر تب بردن پول و جایزه و چیزهایی مثل این در شما وجود دارد، باید بگویم که یک مسابقه آنلاین فوقِ مهیج در انتظار شماست؛ مسابقه‌ای که با تمام آن‌هایی که تا به حال دیده‌اید فرق دارد و به صورت زنده روی گوشی موبایل شما اجرا می‌شود. جالب‌تر این که قرار است در فضای یک شوی جذاب و دیدنی با مجری‌های پرانرژی رقابت کنید و پولی به جیب بزنید.

اسنپ کیو؛ مسابقه‌ای از گروه اسنپ

اسنپ کیو یک مسابقه رایگان، آنلاین و مهیج از گروه اسنپ است. در میان اپلیکیشن‌های خدمات‌رسانی همچون اسنپ، بامیلو، هیت، اسنپ باکس، اسنپ ‌تریپ، زودروم و اسنپ‌ مارکت جای خالی یک اپلیکیشن سرگرمی حس می‌شد که حالا به نظر می‌رسد با اسنپ کیو این جای خالی پر شده است.

به ۱۲ سوال پاسخ بده، برنده پول نقد شو

اسنپ کیو یک مسابقه زنده در زمینه اطلاعات عمومی است. شما در این مسابقه که در حال حاضر هرشب ساعت ۹ برگزار می‌شود و قرار است در آینده چندبار در روز اجرا شود، باید به دوازده سوال اطلاعات عمومی پاسخ دهید و در صورت پاسخ درست به همه سوال‌ها برنده پول نقد خواهید شد.

اسنپ کیو چیست؟

مسابقه‌های اطلاعات عمومی مختلفی از گذشته تا به حال برگزار می‌شده‌اند که بعضی از آن‌ها مثل مسابقه هفته با اجرای مرحوم ایرج نوذری یا مسابقه «برنده شو» با اجرای محمدرضا گلزار معروف شده و بعضی دیگر ناشناخته مانده‌اند. اما اسنپ کیو یک تفاوت عمده با تمام این مسابقه‌ها دارد. اولین و بزرگترین تفاوت اسنپ کیو آن است که این مسابقه نه در چارچوب تلویزیون یا از پشت تلفن که مسابقه‌ای از طریق اپلیکیشن است.

اما این تمام ماجرا نیست و اسنپ کیو در ادامه راه و با سوال‌هایی که سبکی متفاوت از سوالات معمول مسابقه‌های اطلاعات عمومی دارند، شما را غافلگیر می‌کند. نکته جالب دیگر این که شما در اسنپ کیو و در زمان مسابقه می‌توانید با دیگران چت کنید، گپ بزنید و نظر خود را بنویسید.

حتی یک میلیون نفر!

همچنین این مسابقه‌ای برای یک، ده و یا بیست نفر نیست، حتی یک میلیون نفر همزمان می‌توانند در در اسنپ کیو شرکت کنند. علاوه بر همه این‌ها این مسابقه را مجری‌های مختلف و جوان اجرا می‌کنند و از این نظر حال و هوای هرشب از مسابقه با شب دیگر متفاوت است.

برای شرکت در اسنپ کیو به چیزی نیاز دارم؟

باید بگویم که درواقع برای شرکت در اسنپ کیو جز یک گوشی همراه اندرویدی و اینترنت به هیچ چیز دیگری احتیاج ندارید!

در ابتدای کار باید اسنپ کیو را از بازار، گوگل پلی یا وبسایت اسنپ کیو دانلود کنید. ( لینک دانلود اسنپ کیو )

رپورتاژ آگهی SnappQ

پس از نصب برنامه روی تلفن همراه خود باید با وارد کردن شماره همراه‌تان ثبت نام کنید و منتظر پیامک بمانید.

پس از وارد کردن کد تاییدیه که برای شما ارسال می‌شود، باید یک نام کاربری برای خود انتخاب کنید.

اگر کسی شما را به مسابقه دعوت کرده است، می‌توانید «کد معرف» او را نیز وارد کنید. در این‌صورت و با ورود شما به مسابقه یک امتیاز یا «جون اضافه» به شما و همچنین دعوت‌کننده تعلق می‌گیرد.

چگونه در اسنپ کیو بازی کنم؟

اسنپ کیو در حال حاضر هرشب ساعت ۹ اجرا می‌شود و با ارسال نوتیفیکیشن شما را از شروع مسابقه آگاه می‌کند.

با ورود به مسابقه به ترتیب ۱۲ سوال روی صفحه نمایش شما ظاهر می‌شود که در صورت درست پاسخ دادن به همه آن‌ها، در مسابقه برنده خواهید شد.

اسنپ کیو تنها یک برنده ندارد و جایزه بین تمام افرادی که به سوالات پاسخ درست داده‌اند، تقسیم می‌شود.

در صورتی که مبلغ جایزه شما به ۲۰ هزار تومان رسیده باشد، می‌توانید با وارد کردن شماره شبا آن را دریافت کنید.

رپورتاژ آگهی SnappQ

اشتباه جواب دادی؟ با جون اضافه به بازی برگرد

درست است که برای برنده شدن در اسنپ کیو باید به تمام ۱۲ سوال پاسخ درست بدهید و اگر حتی در یک سوال اشتباه کنید، از مسابقه حذف می‌شوید اما اسنپ کیو این شانس را به شما داده است که در صورت اشتباه پاسخ دادن، بتوانید با «جون اضافه» به بازی برگردید. جون اضافه را می‌توانید از طریق دعوت دوستان‌تان به اسنپ کیو دریافت کنید. فقط دقت کنید که در هر بازی تنها یک بار می‌توانید از جون اضافه استفاده کنید و همچنین اگر در سوال آخر (سوال ۱۲) اشتباه کردید، نمی‌توانید با آن به بازی برگردید.

اسنپ کیو در شبکه‌های اجتماعی

اگر در شبکه‌های اجتماعی دنبال اسنپ کیو می‌گردید، با آدرس‌های snappq_official در اینستاگرام و @snappq_official در توییتر می‌توانید آن را دنبال کنید. همچنین اگر سوالات‌تان را از طریق دایرکت اینستاگرام مطرح کنید، در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ داده خواهد شد.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده