نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۲۷: از بهترین گجت های تاریخ بازی ها تا تایید ساخت پلی استیشن 5

لودینگ بیست و هفتم را به بهترین گجت‌های تاریخ اختصاص داده‌ایم و از سرویس‌های سرمایه‌گذاری جمعی در صنعت بازی‌های ویدیویی گفته‌ایم.

باز هم دوشنبه‌ای دیگر و باز هم قسمت جدیدی از برنامه لودینگ. از همان زمانی که بازی‌های ویدیویی همه‌گیر شدند و راه خود را به کلوپ‌های آرکید و سپس خانه‌ها باز کردند، می‌شد به راحتی خلاقیت را در دنیاها، شخصیت‌ها و ابزارهای مختلف شخصیت‌ها در بازی‌ها مشاهده کرد، اما یکی از جذاب‌ترین موارد،‌ وسایل فوق‌پیشرفته یا همان گجت‌هایی بود که شخصیت‌های محبوب برخی از بازی‌ها برای خود داشتند؛ وسایلی که همه ما آرزو داشتیم که حداقل یکی از آنها را داشته باشیم؛ از لباسی که به شما قدرت‌های فوق‌العاده‌ای اهدا می‌کند تا یک تبلت مچی بزرگ و جذاب که انواع و اقسام امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد.

به دلیل جذابیت و تعدد این گجت‌ها، تصمیم گرفتیم در لودینگ بیست و هفتم و در بخش تاپ فایو، از بهترین گجت‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی بگوییم. در بخش دیگری از لودینگ این هفته، سری زدیم به سرویس‌های سرمایه‌گذاری جمعی مانند کیک‌استارتر و فیگ و نقش آنها را در بازی‌های ویدیویی بررسی کردیم. در این بخش، می‌بینیم که چگونه این سرویس‌ها باعث شدند که برخی از بازی‌هایی که هرگز فکر ساختشان را نیز نمی‌شد کرد، وارد مرحله تولید شوند.

اما لودینگ بدون بخش‌های همیشگی‌اش معنی ندارد. در بخش دماسنج، از حجم غیر معقول و غیر منطقی بازی Call of Duty Black Ops 4 گفتیم و در بخش تازه‌ها نیز مانند همیشه با میثم همراه شدیم تا نگاهی به بازی‌هایی بیندازیم که قرار است این هفته عرضه شوند. در «از زومجی بپرسید» نیز افشین پیروزی مانند همیشه به سوالات مهم شما پاسخ داده است. شما را به تماشای بیست و هفتمین قسمت از لودینگ دعوت می‌کنیم:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

شما می‌توانید از طریق فرم زیر، در نظرسنجی این هفته شرکت کنید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده