نویسنده: آریا بهپور
// دوشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

Call of Duty: Black Ops 4 رکورد فروش دیجیتالی روز اول بازی‌های Activision را شکست

جدیدترین نسخه Call of Duty موفق شده است در همان ابتدای کار رکوردهای جدیدی را به نام خود ثبت کند.

طرفداران مجموعه بازی‌های Call of Duty به رسم هر سال یک بار دیگر به استقبال جدیدترین اثر این مجموعه رفته‌اند و طبق اخبار منتشر شده توسط اکتیویژن (Activision)، بازی Call of Duty: Black Ops 4 موفق شده است رکورد فروش روز اول به صورت دیجیتالی را در بین تمام بازی‌های این کمپانی به نام خود ثبت کند؛ رکوردی که پیش از این به نسخه قبلی این سری یعنی Call of Duty: WW2 اختصاص داشت.

بلک آپس 4 همچنین رکورد جهانی فروش دیجیتالی روز اول بازی‌ها را در فروشگاه پلی استیشن هم شکسته و بین بازی‌های اکتیویژن در فروشگاه ایکس باکس هم سریع‌ترین فروش روز اول را در قالب آثار دیجیتالی ایکس باکس وان رقم زده است. همین‌طور فروش دیجیتالی بازی روی کامپیوتر هم فوق‌العاده بوده و نه‌تنها بیشتر از دو برابر WW2 در بازه زمانی مشابه فروخته، بلکه رکورد قبلی را هم در زمینه فروش روز اول این مجموعه در کامپیوتر پشت سر گذاشته است. طبیعی است که با در نظر گرفتن همه این رکوردها، تعداد افراد آنلاین روز اول بازی هم نسبت به نسخه قبلی بیشتر بوده باشد.

این اطلاعات در قالب بیانیه‌ای منتشر شده‌اند که راب کاستریچ، معاون اجرایی کالاف دیوتی در بخشی از آن می‌گوید:

Black Ops 4 بازی فوق‌العاده‌ای است و بازخورد طرفداران بازی هم باورنکردنی بوده است. ما رکوردهای مختلفی را در زمینه فروش دیجیتالی روز اول شکستیم و تعداد افرادی که در این مدت مشغول بازی شده‌اند هم نسبت به قبل افزایش پیدا کرده‌اند.

ولی مهم‌تر از این اعداد و ارقام، لذتی است که دوست‌داران بازی از طریق تجربه بخش‌های مختلف آن مثل مولتی‌پلیر، زامبی‌ها (Zombies) و بلک‌اوت (Blackout، بخش بتل رویال بلک آپس 4) می‌برند. واقعاً از اعتماد و پشتیبانی طرفداران خود ممنونیم و این را تنها آغاز سفر عظیم و پرماجرای Black Ops 4 می‌دانیم.

بلک آپس 4 اثر تری آرک (Treyarch) سه روز قبل برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شد و امتیازهای اولیه خوبی هم از طرف منتقدان دریافت کرده است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده