نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Candy Crush Friends Saga؛ دوستی آب نباتی

مجموعه بازی‌های Candy Crush با یک نسخه جدید برگشته و چالش‌های آب‌نباتی جدیدی را برای بازیکن به وجود آورده است. با زومجی همراه باشید.

استودیو King با انتشار بازی موبایل Candy Crush Saga تحولی در سبک بازی‌های پازل ایجاد کرد و از سوی بازیکنان مورد استقبال قرار گرفت. اثری که باید آب‌نبات‌های رنگی را به صورت سه تایی با یکدیگر تطابق می‌دادیم و امتیاز جمع‌آوری می‌کردیم. حال، این استودیو خوش نام نسخه چهارم از این مجموعه را با نام Candy Crush Friends Saga منتشر کرده است که با حفظ هسته اصلی این سری، چالش‌های جدیدی را برای بازیکن به وجود آورده است.

بازی با حفظ هسته اصلی این مجموعه، چالش‌های جدیدی را پیشروی بازیکنان قرار داده است

هدف بازی آیفون Candy Crush Friends Saga نجات حیوانات پاستیلی اسیر شده در پشت یخ است که باید با جور کردن آب‌نبات‌ها آنها را از پشت یخ خارج کنیم. روند گیم‌پلی بازی به این گونه است که در صفحه نمایش، تعدادی آب‌نبات به رنگ‌های مختلف قرار دارد و بازیکن باید با لمس صفحه، آب‌نبات‌های هم‌رنگ را به صورت خط‌های سه تایی یا بیشتر و به حالت عمودی یا افقی با هم جور کند. این کار باعث می‌شود یخ‌های صفحه بشکند و حیوان اسیر شده در پشت یخ‌ها آزاد شود. در هر مرحله، تعداد حیوانات حاضر در محیط تعیین شده است و بازیکن برای به دست آوردن آن و رفتن به مراحل بالاتر، باید تمامی آنها را آزاد کند. در بازی موبایل Candy Crush Friends Saga نیروهای ویژه‌ای وجود دارد که می‌تواند آب‌نبات‌ها را به چند صورت به وجود آورد تا بتوان آب‌نبات‌های بیشتری را از بین ببرد. به عنوان مثال زمانی که چهار آب‌نبات را باهم جور می‌کنیم، یک آب‌نبات راه راه درست می‌شود که این آب‌نبات یک ردیف از آب‌نبات‌ها را از بین می‌برد. لازم به ذکر است، تعداد حرکات بازیکن در هر مرحله محدود است و بازیکن باید حرکات خود را برای آزاد کردن حیوانات مدیریت کند. همچنین، بازیکن تعداد پنج قلب برای بازی کردن دارد که پس از پایان یافتن قلب‌ها، بازیکن باید مدتی از بازی کردن دست بکشد یا از طریق فروشگاه، با پول واقعی قلب خریداری کند تا بتواند بازی خود را ادامه بدهد. همچنین، در بازی اندروید Candy Crush Friends Saga، شخصیت اصلی این مجموعه یعنی Milly به عنوان یار کمکی حضور دارد که هر از گاهی به بازیکن کمک می‌کند.

Candy Crush Friends Saga

Candy Crush Friends Saga

Candy Crush Friends Saga

محیط شاد و رنگارنگ بازی تجربه دلنشینی را برای بازیکن به وجود آورده است

یکی از شاخصه‌های بارز مجموعه بازی‌های Candy Crush محیط شاد و رنگارنگ آن است. بازی موبایل Candy Crush Friends Saga نیز دارای فضایی شاد و فانتزی است که لذت این بازی را دوچندان می‌کند. موسیقی زیبا و دلنشین بازی و صداهای ترکیدن آب‌نبات‌ها حال و هوای جالبی را در بازی به وجود آورده است. این بازی دارای پوسته‌های جدیدی برای پیشبرد مراحل است که شخصیت‌هایی چون Yetti و Milly حضور دارند و می‌توان از آنها در بازی استفاده کرد. این پوسته‌ها به مرور در بازی باز خواهد شد. همچنین، بازیکنان می‌توانند با عضویت در سایت استودیو King یا از طریق حساب کاربری فیسبوک خود، روند بازی خود را ذخیره‌سازی کنند و رکوردهای خود در هر مرحله را برای دوستان خود به اشتراک بگذارند.

Candy Crush Friends Saga

Candy Crush Friends Saga

Candy Crush Friends Saga

بازی موبایل Candy Crush Friends Saga یک بازی مهیج و جذاب است که توانسته است چالش‌های جدیدی را پیش‌روی بازیکنان بگذارد. پازل‌های متنوع، گرافیک چشم‌نواز و موسیقی دلنشین بازی همگی دست به دست هم داده‌اند که یک تجربه شیرین را برای بازیکنان رقم بزند. این اثر به تمام علاقه‌مندان به بازی‌های پازلی به شدت پیشنهاد می‌شود. بازی Candy Crush Friends Saga هم‌اکنون روی فرشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید از طریق لینک پایین این بازی زیبا را دانلود کنید:

دانلود بازی اندروید و آیفون Candy Crush Friends Saga


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده