// دوشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

ساخت فیلمی بر اساس گروه Sinister Six از دنیای مرد عنکبوتی امکان پذیر است

درو گادرد، نویسنده سریال Daredevil اعتقاد دارد که ساخت فیلمی بر‌اساس گروه Sinister Six (شش فاسد) هنوز امکان پذیر است. با زومجی همراه باشید

چندی پیش بود که کمپانی  سونی پیکچرز (Sony Pictuers)  قصد داشت تا فیلمی بر اساس گروه شرور Sinister Six (شش فاسد) به کارگردانی درو گادرد در دستور کار خود قرار دهد. این فیلم که برای انتشار در سال ۲۰۱۶ برنامه ریزی شده با به بن‌بست رسیدن برنامه‌ها و اقدامات سونی تولید و توسعه آن هم متوقف شد. حال در جدیدترین اخبار منتشر شده شاهد آن هستیم که درو گوادارد نویسنده سریال محبوب Daredevil (دردویل) معقد است ساخت فیلمی با اقتباس از گروه Sinister Six دیگر دور از ذهن و غیر ممکن نیست. با توجه به این موضوع که در حال حاضر شخصیت کمیکی Spider-Man (مرد عنکبوتی) در دنیای سینمایی مارول حضور دارد اما کمپانی سونی پیکچرز هنوز حقوق این کاراکتر را در اختیار خود دارد. این موضوع به این معنا است که سونی می‌تواند در اقدامی مشابه با ساخت فیلم شخصیت ابرشرور Venom (ونوم) به توسعه و تولید نسخه فرعی دیگری از دنیای اسپایدرمن با اقتباس از گروه Sinister Six به‌پردازد.  

sinister six

درو گادرد در این رابطه می گوید:

توسعه فیلم Sinester Six بسیار جالب بود. من این کار را انجام ندادم فکر نمی کردم فرصت این را داشته باشم تا کاری هیجان انگیز و متفاوت را انجام دهم. روحیه و ذهنیت پانک راکی که من را در ساخت فیلم Cabin راهنمایی می‌کرد می‌توان درون هسته‌ی Sinister Six یافت. کسی چه می داند شاید روزی این اتفاق بیوفتد. این مسئله خیلی جالب است، من با نوسانات زیادی در استودیو‌های فیلمسازی زیادی مانند MGM، فاکس و سونی مواجه شده‌ام. با گذشت زمان در نقطه‌ای حس خواهی کرد که این‌ها فقط نوسانات کاری و تجاری است پس سعی خواهی کرد خودت را مانند یک قایق در این امواج و نوسانات شناور نگه داری.

گروه شش فاسد گروهی ابر شرور متشکل از دشمنان مرد عنکبوتی در کتاب‌های کمیک انتشارات مارول کامیکس است. این تیم اولین بار در کمیک مرد عنکبوتی شگفت انگیز شماره اول در سال ۱۹۶۴ به توسط استن لی حضور پیدا کردند. شاید ایده توسعه این فیلم را بتوان جذاب خطاب کرد اما ساخت فیلمی بر اساس گروه شش خبیث بدون حضور شخصیت مرد عنکبوتی غیر منطقی به نظر می‌رسد اما با این وجود این در نوع خود یک ایده است که ممکن است روزی کمپانی سونی آن را هدف خود قرار دهد.

نظر شما کاربران زومجی در این رابطه چیست؟ نظرات و دیدگاهایتان را با ما در میان بگذارید 


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده