نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۶

جانی دپ برای بازی در فیلم Fantastic Beasts 3 باز خواهد گشت

جانی دپ، بازیگر نقش گلرت گریندل‌ والد، در مصاحبه جدید خود تایید کرد که او در فیلم Fantastic Beasts 3 نیز حضور خواهد داشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جانی دپ در فیلم Fantastic Beasts 3 (جانوران شگفت انگیز ۳) بار دیگر نقش گلرت گریندل‌ والد را بازی خواهد کرد. در مصاحبه با وب‌سایت کولایدر، دپ تایید کرد که او بار دیگر برای بازی دوباره در نقش گلرت گریندل‌‌والد در قسمت سوم فیلم Fantastic Beasts (جانوران شگفت انگیز) باز خواهد گشت. طبق صحبت‌های دپ، فیلمبرداری و تولید این فیلم از میانه‌های سال آینده میلادی آغاز خواهد شد. دپ در ابتدا حضور کوتاهی را در فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them (جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها) داشت و در فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (جانوران شگفت‌انگیز: جرایم گریندل والد) قرار است شاهد حضور پر رنگ دپ در نقش گریندل‌والد باشیم. دپ گفت:

احتمالات در این جهان بسیار گسترده و متنوع هستند و شما واقعا می‌توانید هر چیزی را در آن امتحان کنید. در این میان، من به این دنیا و مجموعه علاقه دارم و بی‌صبرانه منتظر قسمت بعدی هستم و فکر کنم که فیلمبرداری و تولید قسمت بعدی این فیلم را از اواسط سال آینده آغاز کنیم.

Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald

دپ متهم به سو رفتار علیه امبر هرد، همسر سابقش، است و همین موضوع باعث شده بود که بسیاری به کمپانی برادران وارنر برای کنار گذاشتن او فشار بیاورند. با اینکه افرادی زیادی در این کمپانی از کنار گذاشتن جانی دپ حمایت کرده بودند، اما اخیرا جی کی رولینگ از او دفاع کرده است. اوایل این ماه بود که سومین تریلر رسمی این فیلم منتشر شد که در آن علاوه بر نمایش تصاویر جدید متعدد، شاهد رونمایی از یک غافلگیری بزرگ نیز بودیم.

ادی ردمین، کاترین واترستون، ازرا میلر، زو کراویتز، آلیسون سودول، دن فوگلر، جانی دپ، جود لاو، کالوم ترنر، برونتیس جودورافسکی، درک ریدل، پاپی کربی تیچ، ولف راث ویکتوریا یتس، کلودیا کیم، کورنل جان و جسیکا ویلیامز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald حضور دارند و به‌ ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم مانند قسمت اول بر عهده جی کی رولینگ بوده و دیوید یتس نیز مانند فیلم اول کارگردانی فیلم Fantastic Beasts 2 را بر عهده داشته است.

فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر امسال (۲۵ آبان) اکران شود. این فیلم، دومین فیلم از پنج‌گانه جدید دنیای جادوگری هری پاتر و جی کی رولینگ است. 


منبع NME
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده