نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۳

فیلم شکستن همزمان بیست استخوان، به عنوان فیلم برگزیده جشنواره بوسان انتخاب شد

فیلم سینمایی «شکستن همزمان بیست استخوان»، ساخته برادران محمودی به عنوان فیلم برگزیده جشنواره فیلم بوسان کره جنوبی انتخاب شد.

فیلم «رونا، مادر عظیم» که در ایران با نام «شکستن همزمان بیست استخوان» اکران خواهد شد، جدیدترین ساخته برادران محمودی است. این فیلم سینمایی پیش از این به عنوان نماینده سینمای افغانستان به اسکار معرفی شده بود. طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، این محصول مشترک سینمای ایران و افغانستان به تازگی جایزه کیم جیسوک بهترین فیلم جشنواره بوسان کره جنوبی را از آن خود کرده است. این اولین حضور «شکستن همزمان بیست استخوان» در جشنواره‌های بین المللی بود. کتایون شهابی، مدیر عامل کمپانی نوری پیکچرز که پخش بین المللی این فیلم را بر عهده دارد، به نمایندگی از برادران محمودی این جایزه را دریافت کرد.

شکستن همزمان بیست استخوان

فیلم «شکستن همزمان بیست استخوان» با بازی محسن تنابنده، مجتبی پیرزاده، فرشته حسینی، فاطمه حسینی، فاطمه میرزایی، محیا رضایی، سعید چنگیزیان و علیرضا استادی ساخته شده است. این فیلم سینمایی روایت زندگی یک مهاجر افغان در ایران است. کارگردانی این فیلم بر عهده جمشید محمودی و تهیه آن بر عهده نوید محمودی بوده است. جمشید محمودی سابقه ساخت فیلم سینمایی «چند متر مکعب» را دارد. فیلم «چند متر مکعب» از لحاظ جوایز فیلم موفقی بود. محسن تنابنده، بازیگر این فیلم سینمایی سابقه بازی در پنج فصل سریال «پایتخت» را دارد. او همچنین در فیلم‌هایی مانند «دانه‌های ریز برف»، «آفساید» و «هفت دقیقه تا پاییز» حضور داشته است. وی همچنین هم‌اکنون مشغول ساخت فیلم سینمایی جدیدش است. دیگر بازیگران فیلم مانند مجتبی پیرزاده و فرشته حسینی به ترتیب در فیلم‌های «فروشنده» و «سونامی» حضور داشته‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده