// یکشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

بازیکن سابق NBA به تیم ورزش‌ های الکترونیک Gen.G ملحق شد

کریس باش، بازیکن سابق NBA، به تیم ورزش‌های الکترونیک Gen.G دعوت شده است تا بتواند به کاپیتان‌های این تیم مشاوره بدهد.

تیم ورزش‌های الکترونیکی Gen.G اعلام کرد که کریس باش (Chris Bosh بازیکن سابق NBA) را به این مجموعه دعوت کرده است تا با کمک وی بتوانند به تیم خود قدرت ببخشد. کریس باش که به مدت ۱۳ سال در NBA فعالیت داشته است متاسفانه به دلیل مسدومیت موفق به ادامه مسابقات نشده است. گفتنی است که Bosh پیش‌تر چندین بار با تیم خود یعنی Miami Heat قادر به کسب مقام اول در مسابقات شده است. وی همچنین بخشی از دوره کاری خود را در Tornoto Raptors گذرانده است. مسئولیتی که باش در مجموعه Gen.G بر عهده گرفته است در واقع Player Managment Advisor یا همان مشاور بازیکن نام دارد. وی در واقع قصد دارد به کاپیتان‌های این تیم در مورد آماده‌سازی بازیکنان کمک کند.

باش در مورد ملحق شدن وی به قسمتی از ورزش‌های الکترونیکی Gen.G بیانیه‌ای منتشر کرد که در ادامه می‌توانید آن را مطالعه کنید.

هدف مجموعه Gen.G با ارزش‌ها و علاقه من به بازی‌های ویدیویی سازگاری دارد. هدایت و رهبری کردن تیم‌ها یکی از اهداف بنده در ورزش‌ بوده است. ما در این راستا قصد داریم فرهنگی به‌وجود بیاوریم که با همکاری تیمی بتوانیم به کسب پیروزی برسیم. من بی‌صبرانه منتظر هستم که فعالیت خودم را در Gen.G آغاز کنم چراکه من آینده درخشانی در ورزش‌های الکترونیکی می‌بینم. اهداف مجموعه Gen.G برای ساخت تیم‌های پیروز ستودنی است؛ از آنجا که آنها از اولین تیم‌هایی هستند که در عرصه eSports فعالیت خود را آغاز کردند. Gen.G جزو اولین تیم‌هایی است که از روانشناسان و مربیان ورزش‌های فیزیکی برای بهبود سلامت بازیکنان استفاده کرده‌اند. به نظر بنده Gen.G جزو تیم‌های رده بالا به شمار می‌رود.

Chris Bosh

گویا ورزش‌های الکترونیکی به یکی از فعالیت‌های مهم برای ورزشکاران سابق NBA تبدیل شده است. همانطور که می‌دانید ریک فاکس، از بناینگذاران اکو فاکس (Echo Fox)، یکی از تیم‌های مهم ورزش‌های الکترونیک را تشکیل می‌دهد. در آن سو از نفراتی که به تازگی به این عرصه پاگذاشته‌اند می‌توان به Shaquille O’Neal و  Jared Jeffries اشاره کرد که ریاست اکو فاکس را برعهده گرفته است.

نظرات خود را در مورد ورزش‌های الکترونیک و تیم‌های آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده