// یکشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۳

آپدیت جدید بازی Halo: The Master Chief Collection معرفی شد

جدیدترین آپدیت بازی Halo: The Master Chief Collection قرار است به بازیکنان اجازه دهد که تنظیمات حریف یابی مسابقات را تغییر دهند.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو 343 اینداستریز (343Industries) اعلام کرد که تنظیمات جدیدی با نام Match Composer به بازی Halo: The Master Chief Collection اضافه می‌شود که کاربران ایکس باکس وان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

سازندگان در حالی که جزئیاتی از تنظیمات جدید را اعلام کرده‌اند در آن سو به بروزرسانی‌های تازه‌ای نیز اشاره کرده‌اند که برای این مجموعه چهار ساله منتشر می‌شود. Match Composer همانطور که از نام آن پیدا است به بازیکنان اجازه می‌دهد که تغییراتی در روند جستجوی سیستم حریف یابی (Matchmaking) اعمال کنند و به سلیقه خود به مسابقات آنلاین ملحق شوند. سازندگان در این راستا از این تنظیمات با عبارت Mix Tape یاد کرده‌اند که در آن بازیکنان می‌توانند تعداد نفراتی را که در مسابقه آنلاین حضور پیدا می‌کنند تنظیم کنند. این موضوع همچنین برای تغییرات قسمت‌های دیگری همچون حالت‌های بازی نیز صدق می‌کند.

در این میان، در آینده بخشی برای جستجوی Custom Game در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد که فهرستی از مسابقات آنلاین و جزئيات آنها را نشان می‌دهد. تنظیمات کنترلر نیز برای هر یک از نسخه‌های Halo در این مجموعه گنجانده شده است که کاربران می‌توانند با آنها کنترلر‌های خود را شخصی‌سازی کنند.

سازندگان در حال حاضر در حال آزمایش ویژگی‌های یاد شده هستند و به گفته آنها احتمال دارد که این محتوا در هفته آینده به دست بازیکنان برسد. همچنین با فرارسیدن جشن هالووین انتظار می‌رود که حالت محبوب اینفکشن (Infection) نیز در طی آپدیتی به بازی اضافه شود.

همچنین اخیرا آپدیت‌هایی برای بازی منتشر شده بود که سازندگان به تازگی از جزئیات آنها رونمایی کردند. برای اطلاع از تغییرات و بهبود‌های کلی این به‌روزرسانی‌ها می‌توانید به وب‌سایت Halowaypoint مراجعه کنید.

در این بین، سازندگان در مورد بازیکنانی که در طی خروج مکرر یا به اصطلاح همان Rage Quitting از مسابقات، دیگر موفق به ملحق شدن به بازی نمی‌شوند بیانیه‌ای منتشر کردند. سازندگان برای جلوگیری از این اتفاق گفتند:

اگر نگران هستید که این اتفاق برای شما پیش بیاید تنها راه این است که از جریان بازی خارج نشوید. ترک کردن مسابقه می‌تواند تجربه بسیار ناخوش‌آیندی برای دیگر بازیکنان به‌وجود آورد. این کار را انجام ندهید. اگر از حالت‌ها و نقشه‌هایی که سیستم مچ میکینگ در اختیار شما قرار می‌دهد، رضایت ندارید با استفاده از تنظیمات جدید می‌توانید نقشه‌ها و حالت‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

سازندگان در تصاویری که در وب سایت رسمی خود منتشر کردند، اطلاعاتی از سیستم جدید Match Composer و تنظیمات کنترلر با بازیکنان در میان گذاشتند که در ادامه می‌توانید آنها را مشاهده کنید. بازی Halo: The Master Chief از زمان عرضه‌اش یعنی سال ۲۰۱۴ میلادی تا به امروز میزبان آپدیت‌های بسیار زیادی شده است که با مراجعه به صفحه اختصاصی آن در زومجی می‌توانید مروری بر آنها داشته باشید.

Halo: Master Chief Collection

Halo: Master Chief Collection

 نظرات خود را در مورد سری بازی‌های هیلو و آپدیت‌های آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده