نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۹

معرفی بازی موبایل Badland Brawl؛ دفاع از قلعه آخرالزمان

در بازی موبایل Badland Brawl وارد دنیای Badland می‌شوید و با سبکی جدید از قلعه خود دفاع می‌کنید و با استراتژی درست به دشمن حمله می‌کنید. با زومجی همراه باشید.

همیشه بازی‌های استراتژی جذابیت ویژه‌ای برای بازیکنان داشته است و هر بازیکن حداقل یک نسخه از سبک استراتژی را تجربه کرده است. استودیو Frogmind نسخه جدیدی از مجموعه بازی Badland را منتشر کرده است که Badland Brawl نام دارد. این بازی کارتی در سبک استراتژی شاخه دفاع از قلعه آنلاین است که بازیکن را وارد فضای جدیدی می‌کند.

بازی اندروید Badland Brawl گیم‌پلی جدیدی را در سبک بازی‌های دفاع از قلعه ارائه می‌دهد. روند بازی به این‌گونه است که بازیکن باید دسته کارت خود را از بین تعدادی کارت مختلف که به مرور در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد، بچنید و وارد مسابقه شود. در رقابت، بازیکن در مقابل یک بازیکن دیگر قرار می‌گیرد و باید با استراتژی مناسب و چینش درست کارت‌های خود به سمت مقر دشمن حمله می‌کند. هر قلعه دارای یک کمان بزرگ است که بازیکن کارت‌های خود را با کمان به سمت دشمن پرتاب می‌کند. قلعه‌ها به صورت یک برج سه طبقه هستند که با صدمه‌های مختلف، یک طبقه از آن تخریب می‌شود. مدت زمان هر رقابت که در بازی با نام Brawl شناخته می‌شود، سه دقیقه است که هر بازیکن بتواند طبقه بیشتری از قلعه رقیب را تخریب کند، برنده رقابت خواهد شد. پس از هر برد، بازیکن یک تخم نقره‌ای به عنوان پاداش دریافت می‌کند که هرکدام حاوی کارت‌های ارتقا، سکه و الماس هستند. کارت‌ها هم دارای کلاس‌های Evolved و Primal و Mythical و Unreal هستند که دارای قدرت‌ها و توانایی‌های تهاجمی و دفاعی منحصر به‌فردی هستند. همچنین، در بازی Badland Brawl رقابت‌ها را می‌توان به دو صورت تک به تک یا دو به دو تجربه کرد. با هر برد در رقابت‌ها، بازیکن امتیاز کسب می‌کند که با افزایش امتیازت، او دچار ارتقای سطح می‌شود و به مراحل بعدی که در بازی با نام Land شناخته می‌شود،‌ صعود می‌کند. هرچه بازیکن به Landهای بالاتر برود، سطح رقابت‌ها بالاتر می‌رود و بازیکن با مبارزات سخت‌تری روبرو خواهد شد.

Badland Brawl

بازی Badland Brawl گیم‌پلی جدیدی را ارائه‌ می‌دهد که می‌تواند مورد پسند طرفداران بازی‌های استراتژی قرار بگیرد

بازی آیفون Badland Brawl گرافیکی زیبا و چشم‌نواز دارد که لذت تجربه این بازی را دوچندان کرده است. این اثر از موسیقی خاصی بهره نمی‌برد اما صداهایی که در بازی صداگذاری شده است، حس حضور در یک جنگل را به خوبی به بازیکن منتقل می‌کند. موارد فنی خوب بازی Badland Brawl باعث شده است که با یک بازی خوش ساخت طرف باشیم. لازم به ذکر است، این بازی دارای فروشگاه است که می‌توان با پول واقعی آیتم‌های مختلفی چون کارت، الماس و سکه خریداری کرد. همچنین، بازی Badland Brawl دارای انجمن با نام Tribe است که بازیکن وارد گروه‌های مختلف می‌شود و با دیگر بازیکنان حاضر در گروه، به تبادل کارت می‌پردازد و با آنها رقابت می‌کند.

Badland Brawl

بازی موبایل Badland Brawl یک اثر هیجان‌انگیز و چالش‌برانگیز است که به طرفداران سبک استراتژی پیشنهاد می‌شود که این بازی خوش‌ساخت را تجربه کنند. قدم گذاشتن در جهان آخرالزمانی Badland و استفاده کردن از Cloneها به عنوان نیروهای مختلف تهاجمی و دفاعی، حس و حال جذابی را به وجود آورده است. این بازی هم‌اکنون برروی سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید از طریق لینک پایین این بازی زیبا را دانلود کنید:

دانلود بازی اندروید و آیفون Badland Brawl


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده