نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۸

ساندرا برنهارد به بازیگران اصلی سریال Pose پیوست

ساندرا برنهارد که یکی از بازیگران مهمان فصل اول سریال ژست (Pose) از شبکه FX به حساب می‌آمد، حال در فصل دوم به یکی از بازیگران اصلی این مجموعه تبدیل شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شخصیت پرستار جودی قرار است در آینده‌ای نزدیک بازگردد. فصل اول سریال Pose (ژست) یک فصل بسیار ماندگار بود که موفقیت‌های زیادی هم به‌دست آورد. در این فصل، ساندرا برنهارد در قالب یک شخصیت مهمان ظاهر شد و نقش شخصیت پرستار جودی را ایفا کرد. حال براساس گزارش‌های جدید اعلام شده که این بازیگر قرار است باری دیگر به این مجموعه درام دهه ۱۹۸۰ شبکه FX بازگردد، اما این بار دیگر یک نقش مهمان ندارد و در فصل دوم سریال ژست، یکی از شخصیت‌های اصلی و همیشگی خواهد بود. او قرار است نقش همان پرستار بی‌شرم اما دلسوز یعنی جودی کتز را ایفا کند که با بیماران مبتلا به ایدز، کار می‌کند.

اتفاقات داستان سریال ژست که محبوبیت زیادی را به‌دست آورده و به اصطلاح تاریخ‌ساز به حساب می‌آید، در دهه ۱۹۸۰ رخ می‌دهد و جریان کنار هم قرارگیری چندین بخش از شرایط زندگی و جامعه در شهر نیویورک را به تصویر می‌کشد؛ مانند ظهور دنیا و دوره‌ی بسیار لوکس ترامپ، جامعه مرکز شهر و غیره.

سریال ژست با همکاری رایان مورفی، برد فالچوک و استیو کانالز ساخته شده است. رایان مورفی همچنین تهیه کنندگی اجرایی این مجموعه را هم بر عهده داشت. علاوه بر این موارد، مورفی دو قسمت اول فصل اول را کارگردانی کرده است. در کنار مورفی، برد فالچوک، نینا جیکوبسن، برد سیمپسون، الکسیس مارتین وودال، استیو کانالز، سایلاس هاوارد و شری مارش تهیه کننده اجرایی این مجموعه هستند. جانت ماک، اور لیدی جی و اریکا کی به عنوان تهیه کننده در این پروژه فعالیت می‌کنند. هشت قسمت ابتدایی فصل اول این مجموعه توسط کمپانی Fox 21 Television Studios و FX Productions تهیه و تولید شده بود.

ساندرا برنهارد که یک بازیگر، کمدین و خواننده به حساب می‌آید، در رزومه‌ی بلند بالای خود سابقه ایفای نقش شخصیت نانسی بارلت در سریال Roseanne (روزان) را دارد. او در این سریال شبکه ABC نقش یک شخصیت مقطعی را ایفا می‌کرد و تا پایان مجموعه، در چیزی در حدود ۳۳ قسمت از آن حضور داشته است. او همچنین سومین سال خود را به عنوان میزبان برنامه‌ی Sandyland (سرزمین سندی) که متعلق به SiriusXM است، می‌گذراند. وی در طی دوران حرفه‌ای خود در سریال 2Broke Girls (2 دختر شکسته) از شبکه CBS و همچنین سریال Brooklyn Nine-Nine (بروکلین نه نه) از شبکه فاکس حضور داشت و به ایفای نقش پرداخت.


منبع deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده