// شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۹

آپدیت جدید بازی Quake Champion منتشر شد

جدیدترین آپدیت بازی Quake Champion که شامل کاراکتر، حالت و رویداد جدیدی می‌شود هم‌اکنون برای کاربران پی سی در دسترس است.

در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که استودیو بتسدا (Bethesda) با آپدیت تازه‌ای، محتوای جدیدی به بازی Quake Champion اضافه کرده است. این بازی شوتر اول شخص و آنلاین اکنون میزبان حالت جدید Slipgate و قهرمان تازه‌واردی به نام آتنا (Athena) شده است.

اسلیپ گیت یک حالت ماموریت-محور است که در آن دو تیم چهار نفره حضور پیدا می‌کنند و به نوبت حالت‌های دفاعی و هجومی به خود می‌گیرند. نفرات دفاعی باید برای مدت زمان معینی از هجوم دشمنان جلوگیری کنند تا به این شکل پیروز میدان شوند. گفتنی است که بازیکنان پس از شکست خوردن، دوباره در بازی ظاهر یا به اصطلاح ریسپان (Respawn) نمی‌شوند و در عوض، این حالت تجهیزات و مهمات کامل را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

در این میان، رویدادی با نام The Slipgate Festival برای این بازی در حال برگزاری است که در تاریخ ۳۱ اکتبر (۹ آبان ماه) به پایان می‌رسد. کاربران برای بهره‌مند شدن از جوایز این حالت باید به طور کلی با هماهنگی یکدیگر یک میلیون مسابقه را در این بازی تجربه کنند. تمامی کاربرانی که در این رویداد شرکت کرده‌اند از آیتم‌هایی ظاهری در قالب Tentacle Weapon Skins بهره‌مند می‌شوند. پوسته Quake 4 Heavy Machine Gun به عنوان جایزه برای به اتمام رساندن ۱۰۰ هزار مسابقه، پوسته Scalebearer Lore برای انجام ۵۰۰ هزار مسابقه و در انتها آزادسازی دائمی کاراکتر آتنا نیز برای انجام یک میلیون مسابقه در نظر گرفته شده است. گفتنی است که این کاراکتر در جریان این رویداد به طور رایگان قابل بازی خواهد بود. از طرفی کسانی که این قهرمان را به واسطه خریداری کردن Champion Pack در اختیار دارند می‌توانند به رایگان آیتم Lore Skin را از آن خود کنند.

Quake Champions

جدیدترین قهرمان بازی Quake Champion در سرور‌های Public Test Servers مورد آزمایش قرار گرفت و حال برای تجربه در حالت‌های آنلاین در دسترس است. آتنا به یک قلاب مجهز شده است که به وی اجازه می‌دهد به راحتی به حریفان خود نزدیک شود تا از فاصله نزدیک با آنها مبارزه کند.

آپدیت جدید همچنین تغییراتی در نقشه Lockbox اعمال کرده است که جایگاه آیتم‌ها و دیگر موارد در آن تغییر پیدا کرده است. همچنین بهبود‌هایی نیز ضمیمه این محتوا شده است که با مراجعه به وب سایت رسمی Quake Champion می‌توانید آنها را مطالعه کنید.

Quake Champion یک بازی رقابتی چند نفره است که برای پی سی منتشر شده است و از اوایل سال میلادی به طور رایگان قابل دانلود و تجربه بوده است. در ادامه می‌توانید به عکس‌هایی که از آپدیت جدید منتشر شده است نگاهی بیندازید.

Quake Champions

Quake Champions

نظرات خود را در مورد این بازی شوتر با زومجی در میان بگذارید و برای آشنایی بیشتر با آن می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده