نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۸

پادکست زومجی، قسمت اول: ما کوجیما هیتر نیستیم

در اولین قسمت از پادکست زومجی، در رابطه با اتفاقات هفته پیش صنعت سرگرمی حرف می‌زنیم و از این می‌گوییم که ما از هیدئو کوجیما بدمان نمی‌آید.

پس از هفته‌ها ایده‌پردازی، بالاخره اولین قسمت از پادکست زومجی آماده انتشار شد. مدت‌ها بود که قصد داشتیم در قالب یک پادکست در خدمت شما باشیم تا اتفاقات مهم هفته گذشته را با هم مرور کنیم و بالاخره بیست و یکم مهر ماه ۹۷، این اتفاق رخ داد و اولین قسمت از پادکست زومجی، حاضر شد. 

در این قسمت، من، آرش و میثم در کنار هم نشستیم و در رابطه با مهم‌ترین اتفاقات هفته گذشته دنیای سرگرمی، از بازی Assassin's Creed Odyssey گرفته تا واکین (یا همان خواکین) فینیکس در نقش جوکر تا خصومت شخصی‌ نداشته‌مان با هیدئو کوجیما به صحبت پرداخته‌ایم. این اولین قسمت از پادکست زومجی محسوب می‌شود و بالطبع دارای کاستی‌هایی نیز است که امیدواریم با کمک شما، این کاستی‌ها را کم کرده و به یک پادکست عالی برسیم.

برای شنیدن اولین قسمت از پادکست زومجی، چندین راه وجود دارد هرچند که ما کماکان در حال پیدا کردن بهترین و راحت‌ترین راه برای در دسترس قرار دادن قسمت‌های پادکستمان هستیم و امیدواریم به‌زودی بتوانیم پادکست‌هایمان را در گوگل و اپل پادکستس در اختیار شما قرار دهیم. در حال حاضر برای گوش دادن اولین قسمت از پادکست زومجی، می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید. همچنین شما می‌توانید قسمت اول پادکست زومجی را دانلود کنید. همچنین قسمت اول پادکست، در کانال زومجی قرار داده خواهد شد. 

مانند همیشه ما را از نظرات ارزشمندتان بی‌بهره نگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده