// شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰

با خرید Destiny 2: Forsaken دو بسته الحاقی نخست بازی را دریافت کنید

از تاریخ ۲۴ مهر ماه، بازیکنان با خرید بازی Destiny 2: Forsaken، دو بسته الحاقی اولیه‌ی بازی را هم دریافت می‌کنند.

یکی از موارد عجیبی که در Destiny 2: Forsaken وجود داشت، این بود که بازیکنان با خرید این نسخه، دو بسته الحاقی Warmind و Curse of Osiris را دریافت نمی‌کردند. به عبارتی با خرید بازی Destiny 2: Forsaken، تنها به بسته الحاقی Forsaken دسترسی داشتید. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو بانجی (Bungie)، سازنده‌ی بازی Destiny 2، اعلام کرده است که از روز ۲۴ مهر ماه (۱۶ اکتبر)، بازیکنان با خرید Destiny 2: Forsaken دو بسته الحاقی اولیه‌ی بازی را هم دریافت می‌کنند.

از این رو اگر دو بسته الحاقی نخست بازی Destiny 2 را خریداری نکرده‌اید، نیازی نیست که اکسپنشن پس بازی را تهیه کنید؛ بلکه به جای این کار با خرید Destiny 2: Forsaken، سه بسته الحاقی را برای این بازی دریافت خواهید کرد. در ادامه استودیو بانجی اعلام کرده است که یک سری آیتم ویژه برای تشکر از اشخاصی که بسته الحاقی Forsaken را خریداری و تجربه کرده‌اند، در نظر گرفته شده است.

آیتم‌های در نظر گرفته شده Tiger Stripe Black Shader ،Veterans Nameplate Emblem، ایموت‌های اگزوتیک و چند آیتم قابل استفاده در بازی است. آیتم‌های ذکر شده در اوایل ماه دسامبر (آذر ماه)، در دسترس بازیکنانی که فورسیکن را تجربه کرده باشند، قرار می‌گیرد. در انتها نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Destiny 2 و بسته‌های الحاقی این بازی چیست؟ تا چه اندازه توانسته‌اید با این بازی ارتباط برقرار کنید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده