نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۹

کمپانی Bethesda شعبه‌ای جدید در روسیه تاسیس کرد

شعبه‌ی جدید کمپانی بتسدا که قرار است در مسکو بازگشایی شود، بازاریابی این کمپانی در کشور روسیه را مدیریت خواهد کرد.

کمپانی بتسدا (Bethesda) که با ساخت آثاری شاخص مانند The Elder Scrolls، Fallout و Wolfenstein جایگاه خاصی در صعنت گیم دارد، به‌تازگی و با انتشار یک اعلامیه، بازگشایی شعبه‌ی جدید خود را اعلام کرد. این کمپانی که در شهرهایی مثل توکیو، فرانکفورت، لندن، سیدنی، آیندهوون، پاریس، هنگ کنگ و بیشتر، شعبه دارد، یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های صنعت بازی است و حالا با بازگشایی شعبه‌ی مسکوی خود، یک قدم دیگر در گسترش قلمرو خود و ارتباط بیشتر با بازیکنان تمامی نقاط جهان، برداشته است.

شعبه‌ی مسکوی بتسدا با مدیریت سیمون چیریکوف (Simeon Chirikov)، به‌طور مستقیم روی فرآیندهای تجاری و بازاریابی این کمپانی در کشور روسیه، نظارت خواهد داشت. چیریکوف پیش از این، در بخش‌های مدیریتی کمپانی‌های الکترونیک آرتز و وارگیمینگ فعالیت می‌کرده و حالا به عنوان مدیر شعبه‌ی مسکوی بتسدا، به فعالیت‌های خود ادامه خواهد داد.

شان برنان (Sean Brennan)، مدیریت‌کننده‌ی شعبه‌های اروپایی کمپانی بتسدا، پیرامون بازگشایی شعبه‌ی مسکوی این کمپانی، چنین گفته است:

بازگشایی شعبه‌ی مسکوی بتسدا برای ما خیلی هیجان‌انگیز است. ما در حال حاضر بازی‌های زیادی را در برنامه‌ی انتشارمان داریم؛ آثاری مثل  The Elder Scrolls: Blades، Wolfenstein: Younblood، Wolfenstein: Cyberpilot، DOOM: Eternal. و Fallout 76. در کنار این موارد، بازی‌های زیادی هم در این مدت عرضه کرده‌ایم؛ آثاری مثل The Elder Scrolls: Online، Quake Champions و The Elder Scrolls: Legends و با دانشی که از سیمون دارم، می‌دانم که او به ما در در بازاریابی برای این آثار و بهره‌گیری حداکثری از پتانسیل آن‌ها کمک خواهد کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده