نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰

مهر ماه است و وقت خریدن یک لپ تاپ دانشجویی

هزینه مدرسه و دانشگاه گران است؛ خرج تحصیل، کتاب‌ها، هزینه رفت و ‌آمد و غیره  قیمت‌ها هم روز به روز بالاتر می‌رود، اما در این بین خوشخبتانه وسیله‌های زیادی وجود دارد که دانش‌آموزان و دانشجویان با کمک آن‌ها هزینه‌هالی مالی‌شان را کاهش دهند.

یکی از این وسیله‌ها، «لپ‌تاپ» است. در دنیای امروز آن‌ها با یک لپ تاپ نه چندان حرفه‌ای می‌توانند به همه منابع اطلاعاتی متصل شوند و از این طریق صرفه‌جویی زیادی در جیب خودشان بکنند (به عنوان مثال کتاب‌های الکترونیک ارزان‌تر از کتاب‌های کاغذی است، یا به جای رفت‌وآمد به کتابخانه و جست‌و‌جوی چند ساعته در آن، در اتاق شخصی می‌توان به بسیاری از مقاله‌ها و کتاب‌های الکترونیکی دست پیدا کرد). لپ‌تاپ دانشجویی نباید چندان گران باشد، به همین دلیل در این قسمت به سراغ لپ تاپ‌هایی رفتیم که گرافیک چندان بالایی ندارند، اما در عین حال ضعیف هم نیستند. خرید لپ تاپ سامسونگ در چندین مدلی که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت، بهترین گزینه‌ای است که در این روزهای متلاطم بازار می‌توان روی آن حساب کرد.

Samsung NP350V5X-S04

ان پی ۳۵۰ وی ۵ ایکس-اس ۰۴ سری در زمره لپ‌تاپ‌های سری ان سامسونگ قرار می‌گیرد. سری ان نیز در دسته مدل‌های متوسط و ارزان‌قیمت این برند است. حافظه داخلی این لپ تاپ ۵۰۰ گیگابایت، اندازه صفحه نمایش ۱۵ اینچ، سری پردازنده آن Core i5 معرفی می‎‌شود. همچنین ۳ پورت یو اس بی و باتری ۶ سلولی در دل این دستگاه قرار دارد. پردازنده NP350 به اندازه‌ای است که بتوان امور روزمره را با آن راه انداخت. در سایت دیوار و در قسمت خرید لپ تاپ سامسونگ، یک مدل از این لپ تاپ به قیمت توافقی آگهی شده است. فروشنده می‌گوید به شرط سلامت و مهلت تست و حتی تعویض قرارداد فروش قطعی می‌شود.

Samsung NP900

ان پی ۹۰۰ از لپ‌ تاپ‌های بسیار باریک و سبک سامسونگ است، اگر چه اندازه صفحه آن ۱۵.۶ اینچ عنوان می‌شود. سی پی یو ان پی ۹۰۰، i5 و از نوع نسل سوم، سرعت پردازنده این لپ تا ۱.۴ و مقدار حافظه داخلی‌اش ۴ گیگابایت است. با تمام این تعاریف یک کیلو و ۳۰۰ گرم، به نظر وزن خوبی برای حمل در کوله‌های دانشجویی و دانش آموزی به حساب می‌آید. حافظه داخلی آن اما به اندازه مدل پیشین که معرفی شد، نیست؛ ۱۲۸ گیگابایت شاید شما را به یک کارت حافظه مجزا محتاج کند که خوشبختانه NP900 این قابلیت (یعنی نصب حافظه بیرونی) را داراست. این مدل حالا در بازار کمیاب است، حتی در سایت دیجی کالا موجودی ندارد. با این حال خرید لپ تاپ سامسونگ NP900 در سایت دیوار، در یک آگهی با عنوان کارکرده اما بسیار تمیز و در حد نو، ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

Samsung NC110-A02

 ظرفیت حافظه داخلی ۳۲۰ گیگابایت، ظرفیت حافظه رم ۲ گیگابایت، اندازه صفحه ۱۰ اینچ، ۳ پورت یو اس بی و سری پردازنده آن Atom  عنوان شده است. لپ تاپ سامسونگ ان سی 110-آ02 به دلیل کوچک بودن صفحه نمایش، وزنی کمتر از دو مدل قبلی دارد و از همین رو شاید برای حمل‌و‌نقل در کیف و کوله گزینه بهتری باشد. از سوی دیگر باطری ۶ سلولی آن خیال شما را بابت نگه‌داشتن انرژی لپ تاپ تا یک روز راحت می‌کند. خرید لپ تاپ سامسونگ در این مدل در دیوار تنها در یک آگهی دیده می‌شود که قیمت آن هم توافقی است. البته در هیچ سایت مشابهی NC110-A02 جهت فروش موجود نیست.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ویرلن
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده