// شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

کمپانی کپکام خواستار عرضه سه بازی بزرگ با کیفیت در هر سال است

کمپانی کپکام در گزارش سالانه‌ی خود به سرمایه‌داران، اعلام کرده است که خواستار عرضه‌ی سه بازی بزرگ با کیفیت و سود‌آوری بالا در هر سال است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام (Capcom)، در جریان گزارش سالانه‌ی خود برای سهام‌داران و آنالیزورها، کنزو سوجیموتو، مدیر اجرایی کپکام، در مورد اهداف این کمپانی در آینده صحبت کرده است.

با توجه به گفته‌های سوجیموتو، بازی‌ها، آیتم‌های لوکس و ارزشمندی هستند و از این رو، کیفیت نقش بسیار مهمی دارد. سوجیموتو ۵۰ سال پیش حرفه‌ی خود را با همین اصل بنیادی آغاز کرد و اعتقاد دارد که این گفته در نسل فعلی هم صدق می‌کند. کنزو سوجیموتو در این باره می‌گوید:

بازی‌های ویدیویی همانند آیتم‌های لوکس هستند و جزو موارد اصولی و بنیادی به حساب نمی‌آیند. از این رو کیفیت این برند باید در سطح کلاس جهانی باشد.

شعار این روزهای کمپانی کپکام «از اوساکا به تمامی جهان» است که سوجیموتو در این باره افزود:

دو اصل اساسی در وجود تمامی کارمندان کپکام وجود دارد؛ اولین اصل داشتن روحیه‌ای است که همیشه به سمت چالش‌های جدید برود و دومین اصل، حس غروری است که باعث می‌شود همیشه در سطح جهانی باقی بمانند.

از ۶ سال گذشته تا به امروز، کمپانی کپکام در هر سال ۱۰۰ کارمند جدید را استخدام کرده است. در حال حاضر تعداد کارمندان کمپانی کپکام ۲۱۰۰ نفر است و در گذشته اعلام شده بود که هدف کپکام، رسیدن به ۲۵۰۰ کارمند تا سال ۲۰۲۱ است. یکی دیگر از مواردی که تسوجیموتو به آن اشاره کرده، پیشرفت فنی است که لازمه‌ی آن ساخت بازی‌هایی در سطح جهانی است. وی در ادامه‌ اعلام کرده است که آن‌ها قصد دارند سالانه سه بازی بزرگ با کیفیت جهانی را عرضه کنند که به واسطه‌ی آیتم‌هایی نظیر محتویات جدید و بسته‌های الحاقی، بتواند سه الی چهار سال برای کپکام سود‌آور باشند.

همچنین کمپانی کپکام استراژی خاصی را پیش گرفته است که در جریان آن، آن‌ها بازی‌های گذشته‌ی خود را برای کنسول‌های فعلی عرضه خواهند کرد تا بتوانند مجددا سودآور باشند. در انتها یوئیچی ایگاوا، مدیر اجرایی بخش مشارکت کمپانی کپکام، در مورد توسعه‌ی بازی‌های مختلف اعلام کرده است:

به عنوان اولین نکته، اگر یک بازی کیفیت خوبی نداشته باشد، فروش خوبی نخواهد داشت. دوم اینکه اگر به دنبال برندهایی برای جهانی شدن نباشید، در صنعت بازی‌های ویدیویی دوام نمی‌آورید.

شعار شخصی ایگاوا «هیچ وقت فرار نکن» است و وی در دوره‌ی حرفه‌ای خود به چهار اصل مختلف پای‌بند است. اولین اصل، توسعه‌ی بازی‌هایی با کیفیت جهانی و سود‌آور است. این در حالی است که وی به ساخت بازی‌هایی برای پلتفرم موبایل هم اعتقاد دارد. سومین اصل این است که به دنبال بازی‌هایی باشیم که بتوانند در بخش eSports حضور داشته باشند و در طولانی مدت، سود‌آور باشند. چهامین اصل هم به بخش چندنفره‌ی بازی‌ها اشاره دارد که بخش شبکه و چندنفره‌ی یک بازی باید بسیار قوی و با کیفیت باشد.

در انتها نظر شما کاربران زومجی در مورد گزارش سالانه کپکام چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده