// شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۴

دو تریلر جدید از بازی 911Operator منتشر شد

در آستانه عرضه بازی 911Operator برای نینتندو سوییچ که در سبک شبیه ساز مدیریت اورژانس طراحی شده است، دو تریلر جدید از آن منتشر شد.

استودیو سونکا (Sonka) که آن را با توسعه و عرضه بازی Astro Bears Party می‌شناسیم اطلاعاتی در مورد نسخه سوییچ بازی خود در سبک شبیه‌سازی منتشر کرد. تیم توسعه دهنده لهستانی دو تریلر جدید از بازی 911Operator که در سبک مدیریت اورژانس طراحی شده است، منتشر کرد. بازی مذکور در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان ماه) به طور جهانی برای دارندگان نینتندو سوییچ در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی 911Operator در واقع قصد دارد که شکیبایی شما را مورد آزمایش قرار دهد. این موضوع با مدیریت شما بر اورژانس یک شهر که آدرس‌های آن به طور دقیق از دنیای واقعی گرفته شده است، سنجیده می‌شود. در بازی، حالت‌های Free Play و Career mode در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد که اولین حالت بازی در واقع یک شهر را در اختیار شما قرار می‌دهد که آدرس و نام خیابان‌های شهر از روی نمونه واقعی آن گرفته شده است. حالت Career نیز از طرفی مدیریت ۶ شهر، از جمله سانفرانسیسکو را در دسترس شما قرار می‌دهد که در آن با وقایعی همچون زلزله و دیگر اتفاقات ناگوار روبه‌رو می‌شوید.

همچنین در آن سو واحد‌های دیگری همچون پلیس، آتشنشانی و تیم‌های نجات نیز در بازی 911Operator به کمک شما می‌آیند. وسایل نقلیه همچون آمبولانس‌ها و هلیکوپتر‌های پلیس در کنار آیتم‌های دیگر همچون جلیقه‌های ضد گلوله، بسته‌ کمک‌های اولیه و ابزار‌های فنی برای سرعت بخشیدن به کار شما در نظر گرفته شده است.

سازندگان فهرستی از ویژگی‌های کلیدی بازی 911Operator منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آنها را مشاهده کنید:

  • قابلیت تجربه بازی در ۹۰۰ شهر از جهان
  • حالت Career گسترده که شامل رویدادهای ویژه‌ای می‌شود
  • نقشه ویژه مختص کنسول نینتندو سوییچ که با تجربه بهتری در گیم پلی همراه است
  • بیش از ۱۴۰ نوع گزارش متنوع
  • ۱۲ نوع وسایل نقلیه اورژانسی
  • دستورالعمل‌ واقعی کمک‌های اولیه

بازی 911Operator در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان ماه) با قیمت ۱۴.۹۹ دلار در دسترس کاربران کنسول نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. گفتنی است که دو بسته الحاقی نیز برای این بازی توسعه یافته است که با نام‌های Special Resources و Every Life matteres به ترتیب با قیمت‌های ۳.۹۹ و ۵.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. مجموعه‌ای نیز که شامل تمامی محتویات می‌شود به همراه بازی با قیمت ۲۲ دلار به فروش می‌رسد.

در ادامه می‌توانید دو تریلر جدید بازی 911Operator را که گیم پلی بازی را نشان می‌دهد، تماشا و دانلود کنید.

تریلر رسمی بازی 911Operator

دانلود ویدیو از آپارات

تریلر بسته الحاقی بازی 911Operator

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد سبک جالب این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده