// شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Clash & GO: نبردهای استراتژیک در فضا

بازی موبایل Clash & GO یکی از آثار شاخص دفاع از قلعه است که می‌توانید تجربه نبردهای سریع و بسیار هیجان‌انگیز را داشته باشید. با زومجی همراه شوید.

بازی موبایل Clash & GO: AR Strategy اثر جذابی است که Elyland آن را در سبک استراتژیک منتشر کرده است. بازی دارای المان‌های دفاع از قلعه است و می‌توانید به صورت زمان واقعی با افراد دیگر مبارزه کنید. همه نبردها در فضا شکل می‌گیرد و می‌توانید با آموزش نیروهای خود، جوایز بیش‌تری در بازی اندروید و آیفون Clash & GO کسب کنید.

شکل و شمایل بازی Clash & GO مشابه با خیل زیادی از آثاری است که شاید روزانه تجربه می‌کنیم و گل سرسبد آن‌ها هم Clash of Clans از استودیو سوپرسل است. در این بازی پایگاه خود را در فضا برپا می‌کنید و سیاره اختصاصی خود را خواهید داشت. در این پایگاه برج‌ها و ساختمان‌های زیادی دارید و می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید. روند کار دقیقا مشابه با اکثر بازی های استراتژیک دفاع از قلعه است و نکته خاص دیگری مشاهده نمیکنیم. تنها کافی است که نیروهای خود را برای نبردی بزرگ آموزش دهید و وارد نبردهای کمپین یا آنلاین بازی شوید. این بازی اندروید و آیفون ترکیب جذابی از یک بازی استراتژیک مدیریتی و نبردهای زمان واقعی ارائه می‌کند و شامل المان‌هایی است که بسیار سرگرم‌کننده است. بازی از سیستم AR پشتیبانی می‌کند و می‌توانید این تکنولوژی را به صورت اختصاصی در بازی داشته باشید. شما یک پایگاه را مدیریت می‌کنید و می‌توانید به سیاره‌های دیگر سری بزنید و منابع زیادی را اکتشاف کنید. این اکتشاف‌ها لازمه بازی است و اگر این کار را نکنید، از بقیه رقبا عقب می‌مانید. نبردهای PvP واقعا اعتیادآور هستند و می‌توانید با همکاری دیگر دوستان خود در این بخش شرکت کنید. به مانند دیگر بازی‌های مشابه، هرچه قدر که صدمه بیش‌تری به پایگاه‌های رقیب بزنید، ستاره بیش‌تری کسب می‌کنید و لوت زیادی نصیب شما می‌شود. شما باید جلوی سرقت منابع خود را بگیرید و تا می‌توانید منابع ذخیره‌سازی خود را در مرکز پایگاه خود نگه دارید. ارتقاهای بازی تمامی ندارد و مطمئنا اگر علاقه‌مند به چنین بازی‌هایی باشید و وقت کافی هم داشته باشید، معتاد بازی Clash & GO خواهید شد.

Clash and GO

گرافیک بازی واقعا چشم‌نواز است و به خصوص در فضای کهکشانی، جلوه‌های خاصی را می‌بینیم. جلوه‌های صوتی نیز در کنار جلوه‌های بصری ترکیب جذابی را برای بازیکنان خلق کرده‌اند. شما باید مهارت‌های تاکتیکی خود را بیش‌تر کنید و در اولین برهه، سعی کنید که دیگر دشمنان راهی برای نفوذ به قلعه شما نداشته باشند. تفکر استراتژیک در این راستا اهمیت زیادی دارد و باید برجک‌های دفاعی و سازه‌های خود را در بهترین شرایط قرار دهید. چیدمان صحیح اهمیت زیادی دارد و رفته رفته ریتم کار به دست‌تان خواهد آمد. البته با افزایش سطح اکانت خود، باید پیشرفت قابل توجهی در مهارت‌های خود ایجاد کنید. آن روی دیگر بازی Clash and GO را نبردها تشکیل می‌دهند و باید به پایگاه‌های دیگر هجوم برده و مناسب کسب کنید.

در Clash & GO باید پایگاه فضایی خود را برپا کنید و با ساخت برجک‌های دفاعی، از آن دفاع کنید

نبردهای Clash & GO واقعا جذاب و لذت‌بخش هستند. نیروهای متنوع و منحصربه‌فرد، همراه با قابلیت‌های خاص در بازی وجود دارند و می‌توانید آن‌ها را برای نبردی بزرگ آموزش دهید. فراموش نکنید که ارتقا همه عناصر بازی، لازمه موفقیت در بازی است و باید منابع لازم برای این منظور را از طریق نبردها کسب کنید. پس فعال بودن در بازی، اهمیت زیادی دارد و هرچه قدر که اهمیت بیش‌تری به بازی بدهید، به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای شناخته می‌شوید. کمپین‌های تک‌نفره بازی به مانند بخش نبردهای واقعی، جذابیت خاص خودشان را دارند و جوایز قابل توجهی به شما می‌دهند.

Clash and GO

نبردهای ‌هم‌زمان، بخش اصلی بازی است و می‌توانید تا مدت‌ها با آن سرگرم شوید

دنیای بازی Clash & GO خالی از هرگونه فانتزی‌های موردانتظاری است که برای یک بازی فضایی انتظار داشتید. سازندگان سعی کرده‌اند که عناصر واقعی و حماسی در بازی نمود بیش‌تری داشته باشند و سحر و جادو و دیگر تخیلات وارد بازی نشوند. تصمیم واقعا خوبی است و از این منظور لذت بیش‌تری به بازی ترزیق می‌شود. می‌توانید ماموریت‌های مختلفی در بازی کسب کنید و با کاوش دیگر سیاره‌ها، ساختمان‌های سودمندی برای پایگاه خود کسب کنید. تشکیل کلن‌های دوستانه بخش بزرگی از بازی را تشکیل می‌دهد که انتظار نبود این قابلیت هم نمی‌رفت. در این کلن‌ها می‌توانید عضو شوید و نبردهای جذاب را به صورت گروهی انجام دهید. امکان گفتگو با دیگر اعضا نیز ممکن است. گنجینه‌های باستانی و وسایل تزئینی در بازی وجود دارد که همگی از جنس کهکشانی هستند. می‌توانید از این وسایل برای زیباسازی پایگاه خود استفاده کنید.

بازی موبایل Clash & GO همه المان‌های لازم برای سرگرم کردن بازیکنان را دارد و نبردهای حماسی بازی، نقش بزرگی در موفقیت آن ایفا می‌کند. یقینا بازی‌های مشابه با این اثر را دیده‌اید، اما Clash & GO می‌تواند از بسیاری از جهات شما را با تجربه‌های جدید آشنا کند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Clash & GO: AR Strategy


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده