// جمعه, ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۹

انتقام جویان ممکن است در فیلم Avengers 4 با تهدیدی بزرگ‌تر از تانوس روبه‌رو شوند

طبق شایعات و اطلاعات به‌دست آمده این احتمال وجود دارد که در فیلم Avengers 4 (انتقام جویان 4) شاهد تهدیدی بزرگ‌تر و خطرناک‌تر از تانوس باشیم. با زومجی همراه باشید.

این مطلب بخش‌هایی از فیلم Avengers: Infinity War را فاش می‌کند

.

.

همانطور که به اکران فیلم بزرگ Avengers 4 (انتقام‌جویان ۴) نزدیک‌تر می‌شویم شایعات، اطلاعات و تئوری‌های گوناگونی نیز در دنیای اینترنت و فضای مجازی منتشر می‌شوند. در‌حالی که ارزش و دقت حجم زیادی از این اطلاعات را می‌توان به راحتی زیر سوال برد، چندی پیش تصویری جالب و بحث برانگیز در رابطه با این موضوع منتشر شد که می‌توان احتمال داد که انتقام‌جویان ممکن است با تهدیدی بزرگ‌تر از تانوس (Thanos) در این فیلم روبه‌رو شوند. در این تصویر آن‌طور که به‌نظر می‌رسد شاهد لباس و یونیفرم تیم انتقام جویان هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

avengers 4/انتقامجویان 4

اولین تصویر از لباس سفید انتقامجویان در فیلم Avengers 4. به نوعی عجیب اما جالب است.

این تصویر کاور پشت یک اسباب بازی Hasbro را نشان می‌دهد که شامل اکشن فیگور شخصیت Thor (ثور) با بازی کریس همسورث و Rocket Raccon (راکت رکون) با صدای بردلی کوپر است. دقیقا مشخص نیست که اکشن فیگور‌های این کاراکتر‌ها‌ی محبوب در این بسته اسباب بازی به چه شکل هستند، اما آن چیزی که مشخص است نوع لباس متفاوت آن‌ها نسبت به گذشته است. در این تصویر شاهد این هستیم که ثور در کنار راکت با در دست گرفتن سلاح قدرتمندش یعنی Stormbreaker آماده برای یک نبرد است. شکل‌گیری شیمی بین ثور و راکت در دنیای سینمایی مارول چیز عجیب و تازه‌ای نیست، اما موردی که بحث را وارد یک مرحله دیگر می‌کند این است که راز پشت پرده این لباس‌های عجیب چیست؟

ثور و راکت لباس‌هایی سفید و سیاه با چراغ های قرمز در چندین نقطه لباس بر تن دارند؛ در حالی که شما می‌توانید به راحتی نشان انتقام‌جویان را در یک سمت لباس ثور مشاهده کنید

هر دو کارکتر لباس‌های سفید و سیاهی با چراغ‌های قرمز در چندین نقطه بر تن دارند. شما به راحتی می‌توانید نشان پرینت شده انتقام‌جویان را در سمت راست لباس ثور مشاهده کنید. نکته دیگر از این قرار است که اگر به قسمت سمت راست و پایین این تصویر دقت کنید پنجره‌ای تبلیغاتی شامل اکشن فیگور‌های شخصیت‌های Captain America (کاپیتان آمریکا) با بازی کریس ایوانز و Captain Marvel (کاپیتان مارول) با بازی بری لارنسون را خواهید دید. نکته زمانی جالب‌تر می شود که با دقت به لباس کاپیتان آمریکا شاهد یونیفرم مشابهی هستیم که ثور و راکت در این کاور به تن دارند. با این وجود با توجه به نوع لباس‌هایی که مشاهده کردیم می‌توانیم حدس بزنیم که این احتمال وجود دارد که تیم انتقام‌جویان به دلیل خاصی به فضا سفر خواهند کرد، اما چه هدفی؟ شاید خبری که به تازگی در رابطه با این تصویر منتشر شده است بتواند در پاسخ دادن به این سوال ما را راهنمایی کند.

اخیرا اخباری منتشر شده است که می‌گوید روی این کالا جمله‌ای با عنوان درج شده است:

ثور سلاح قدرتمندش را برای مبارزه با دشمنان جدید به دست گرفته است. راکت نیز با گروهی جدید متحد شده است تا از کهکشان در برابر تهدیدی بزرگ‌تر حفاظت کند.

در رابطه با گروه جدیدی که راکت در آن به عضویت در آمده است به راحتی می‌توان حدس زد که مقصود گروه انتقام‌جویان است. او برای گرفتن انتقام دیگر اعضای گروه Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) که به وسیله بشکن مرگبار تانوس با دستکش بی‌نهایت (Infinity Stone-powered snap) نابود شدند با انتقام‌جویان متحد شده است.

Thanos - Infinity War

ممکن است شاهد ورود شخصیت  Annihilus (انایلوس) به دنیای سینمایی مارول و رهایی ارتش مهاجم فضایی او (Annihilation Wave) در کهکشان باشیم

اگر شایعات منتشر شده در اینترنت مبنی بر اینکه قسمت فاش نشده نام فیلم انتقام جویان جدید Annihilation (نابودی) است درست باشد، در نتیجه مارول استودیوز ممکن است پُلی بین فیلم اونجرز و مجموعه کمیک Eponymous ایجاد کرده باشد. با در نظر گرفتن احتمال این تئوری تا حد زیادی ممکن است شاهد ورود شخصیت Annihilus (انایلوس)  به دنیا سینمایی مارول و رهایی ارتش مهاجم فضایی او (Annihilation Wave) در کهکشان باشیم. انایلوس شخصیت ابر‌شروری است که در درجه اول به عنوان دشمن گروه Fantastic Four (چهار شگفت انگیز) شناخته می‌شود. انایلوس یک موجود حشره-نمای بسیار پیشرفته است که توسط استن لی و جک کربی خلق شده است و اولین بار شاهد حضور او در شماره شِش کمیک سالیانه چهار شگفت انگیز در سال ۱۹۶۸ بوده‌ایم. او یکی از ساکنان سیاره آرثروس و فرمانروای Negative Zone (نگتیو زون) است که به طور مداوم به دنبال روش‌هایی برای افزایش طول عمر خود است.

همانطور که اشاره شد انایلوس به طور رسمی دشمن گروه چهار شگفت انگیز است که حقوق نمایشی این گروه و کاراکترهای دیگری از جمله گالاکتوس (Galactus) تا نهایی شدن قرارداد ادغام کمپانی والت دیزنی در اختیار کمپانی فاکس قرن بیست و یکم (20th Century Fox) است. لازم به ذکر است که کاراکتر‌هایی همانند انایلوس و ارتش مهاجمش ممکن است در نقاط خاکستری قرارداد دیزنی و فاکس قرار بگیرند که در این صورت دیزنی این توانایی را خواهد داشت که این شخصیت را همانند اسکرال‌ها (فیلم کاپیتان مارول) که در واقع دشمنان گروه چهار شگفت انگیز به حساب می‌آیند، در دنیای سینمایی‌اش استفاده کند.

از سوی دیگر، اگر کمپانی دیزنی بتواند با استفاده از یک خلا قانونی و حقوقی این اجازه را پیدا کند که از انایلوس در دنیای سینمایی‌اش استفاده کند ممکن است شاهد مذاکرات دیزنی و فاکس برای به‌دست آوردن حق استفاده از کاراکتر‌هایی مانند گالاکتوس و سیلور سرفر (Silver Surfer) در ازای تبادل و بازگشت حق پخش شخصیت دردویل (Daredevil) به کمپانی فاکس قرن بیست و یکم باشیم. (فاکس طی ریبوتی که قرار بود از شخصیت دردویل داشته باشد، نتوانست پروژه را  به خوبی پیش ببرد؛ به همین دلیل حقوق شخصیت دردویل به صورت خودکار به مارول استودیوز برگشت) 

Annihilus/آنالیوس

مطمئنا احتمالات و تئوری‌های گوناگون دیگری در رابطه با فیلم پر حاشیه انتقامجویان 4 به گوشتان رسیده است، اما موضوعی که از هر چیز دیگری واضح‌تر است این است که به هیچ یک از شایعات در رابطه با این مسئله نمی‌توان اعتماد کرد؛ با این حال هم نباید تئوری‌های جذابی مانند بازگشت به قلمرو کوانتوم (Quantum Realm) یا حتی سفر در زمان را نادیده گرفت. فیلم انتقام‌جویان 4 برای اکران روی پرده سینما‌های سرتاسر دنیا در تاریخ ۳ می (۱۳ اردیبهشت) سال آینده برنامه‌ریزی شده است. 


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده