// جمعه, ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

تصاویر جدید بازی Dragon Quest Builders 2 با محوریت جابجایی بین جزایر

کمپانی اسکوئر انیکس تصاویر جدیدی از بازی Dragon Quest Builders 2: Destruction God Malroth and the Empty Island منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) تصاویر جدیدی از بازی Dragon Quest Builders 2: Destruction God Malroth and the Empty Island منتشر کرد.

پس از آشنایی با کاراکتر‌های مختلف و حل مشکلات آنها شما این اجازه را دارید که آنها را به جزیره Empty Island دعوت کنید که در واقع یکی از محیط‌های اصلی بازی است. در این میان، کاربران با جمع‌آوری کاراکتر‌هایی با ویژگی‌های مختلف باید از آنها برای آباد کردن جزیره کمک بگیرند. در تصاویر جدیدی از که از این بازی منتشر شده است می‌توانید برخی تغییراتی را که در جزیره قابل اعمال است، مشاهده کنید.

سازه‌ها و آیتم‌های جدیدی نیز در تصاویر منتشر شده دیده می‌شود. در آن سو وسایل خانگی همچون میز و مبل نیز برای زیبا کردن محیط بازی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

بازی Dragon Quest Builders 2: Destruction God Malroth and the Empty Island در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر ماه) در ژاپن برای کاربران پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ در دسترس قرار می‌گیرد. گفتنی است که سازندگان هنوز اطلاعاتی از عرضه این بازی در نقاط دیگر منتشر نکرده‌اند. در ادامه می‌توانید نگاهی به تصاویر جدید بیندازید.

Dragon Quest Builders 2

بازی Dragon Quest Builders 2 نسخه‌ای فرعی از مجموعه محبوب دراگون کوئست است که در آن روندی مشابه به ماینکرفت را می‌گذرانید و به ساخت و ساز می‌پردازید. نظرات خود را در مورد این بازی و سبک آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده