نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۳

بازی Darwin Project دو میلیون بار روی ایکس باکس وان دانلود شده است

کارگردان خلاق بازی بتل رویال Darwin Project، در کنار انتشار یک‌سری آمار و ارقام پیرامون تعداد دفعات دانلود بازی، اطلاعاتی تازه از DLC و آپدیت جدید آن منتشر کرد.

به‌تازگی و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، آگاه شدیم که بازی بتل رویال Darwin Project توانسته به رکورد دانلود دو میلیون بار دانلود روی کنسول ایکس باکس وان برسد؛ به همین دلیل، کارگردان خلاق این بازی یعنی سیمون داروو (Simon Darveau) در قالب یک پیام، از بازیکنان بازی تشکر و اطلاعاتی جدید از DLC و آپدیت‌های بعدی این بازی منتشر کرده است. در پیام داروو می‌خوانیم:

امروز ما واقعا خوشحال هستیم که می‌بینیم جامعه‌ی کاربران اثرمان اینقدر گسترده شده است؛ اگر بگویم از شدت خوشحالی بابت این موضوع، از خود بیخود شده‌ایم، پر بیراه نگفته‌ام! از صمیم قلبمان از اینکه به Darwin Project اعتماد کرده‌اید و آن را با اینکه در فاز Early Access قرار دارد، به چنین جایگاهی رسانده‌اید، ممنونیم. داشتن چنین جامعه‌ی پرشوری از بازیکنان، به ما قوت قلب می‌دهد تا ادامه‌ی مسیر توسعه‌ی بازی را به بهترین شکل ممکن طی کنیم و چه در زمان انتشار و چه فراتر از آن، بازی‌مان را بهبود ببخشیم.

وی در ادامه، به انتشار اطلاعاتی جدید از بسته‌های الحاقی و آپدیت‌هایی که قرار است در آینده برای بازی منتشر شوند، پرداخت. آپدیت‌های بعدی بازی، آن را بهینه‌تر می‌کنند و عمل‌کرد اجرایی آن را بهبود خواهند بخشید؛ موضوعی که به دفعات از سوی کاربران بازی درخواست شده بود.

در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) یک بسته‌ی الحاقی با نام The Death and Life of Roger D. Glanton راهی بازی خواهد شد. این DLC یک محتوای داستانی جدید در کنار اولین بتل پس (Battle Pass) بازی را به آن اضافه خواهد کرد. به لطف بازی در نقش کسی که Darwin Project را خلق کرد، داستان و در کل، جهان بازی، بیش از پیش گسترده می‌شود و کاربران را با بیشتر با خود آشنا خواهد کرد. در کنار این بسته‌ی الحاقی، با انتشار آپدیت جدید بازی، یک سری آیتم با حال و هوای مراسم هالووین و یک سری پاداش با شکل و شمایل Glanton، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که دست آن‌ها را در شخصی‌سازی ظاهر کاراکترشان بازتر خواهد کرد.

بتل‌پس بازی با ۹.۹۹ دلار که با ۱۰۰۰ امتیاز رامن (پول رایج داخل بازی) برابری می‌کند، قابل خریداری است. آیتم‌های موجود در بازی به‌طور مجموع، چیزی بالغ بر ۱۶ هزار و ۵۰۰ امتیاز رامن، ارزش دارند و اگر می‌خواهید به تمامی آیتم‌های تزئینی بازی دسترسی داشته باشید، این میزان رامن را باید جمع‌آوری کنید. در جریان رویدادی که قرار است از تاریخ ۱۶ اکتبر تا ۱۳ نوامبر (۲۴ مهر تا ۲۲ آبان) در بازی برگزار شود، کاربران می‌توانند به تمامی آیتم‌های بتل‌پس بازی دسترسی پیدا کنند.

بازی Darwin Project را می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان، روی ایکس باکس وان و پی سی تجربه کنید. این بازی در تاریخ ۹ مارس (۱۹ اسفند) با قیمت ۱۵ دلار منتشر و همانطور که پیش‌تر ذکر شد، آن‌ را هم‌اکنون می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان، روی ایکس باکس وان از طریق برنامه‌ی Game Preview و روی پی سی از طریق استیم، بازی کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده