نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۶

جدیدترین تریلر بازی Call of Duty: Black Ops 4، صحنه‌هایی نفس‌گیر از حالت Blackout را نمایش می‌دهد

جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی Call of Duty: Black Ops4، لحظات نفس‌گیر حالت Blackout آن را به‌نمایش می‌گذارد.

کمتر از یک روز به انتشار جهانی بازی Call of Duty: Black Ops 4 باقی مانده و اخبار و تریلرهای منتشر شده از این بازی به بیشترین میزان خود رسیده است. به‌تازگی یک تریلر جدید از این بازی منتشر شده و در آن شاهد لحظات نفس‌گیر بخش Blackout هستیم.

حالت Blackout، سبک بتل‌ رویال را به مجموعه‌ی Call of Duty خواهد آورد؛ در روزهای ابتدایی معرفی بازی و حالت بلک‌اوت، یک فضای بسیار منفی پیرامون آن شکل گرفت که به لطف انتشار بتای خصوصی بازی و تجربه‌ی این بخش توسط کاربران، آن فضای منفی، به یک فضای بسیار مثبت تبدیل شده و تعداد کثیری از کاربران و منتقدان، به موفقیت بازی چه از لحاظ تجاری و چه از لحاظ فنی، امید دارند. شما در این بخش از بازی، وارد بزرگ‌ترین نقشه‌ی تاریخ مجموعه‌ی Call of Duty می‌شوید و باید با دیگر بازیکنان حاضر در آن (حدود ۸۰ نفر) مبارزه کنید و به عنوان آخرین بازمانده‌ی حاضر در بازی، پیروز میدان شوید. نقشه‌ی بازی از مناطقی مثل Nuketown و یک قبرستان پر از زامبی و مواردی این‌چنینی تشکیل شده و برای بازیکنان تکراری نخواهد شد.

وسایل نقلیه، سلاح‌ها و کاراکترهای قابل بازی در Call of Duty: Black Ops 4، همه حال و هوای قسمت‌های قبلی این سری را دارند و برای کاربران، خاطره‌انگیز خواهند بود که در این تریلر، تمامی موارد ذکر شده را تماشا خواهید کرد.

بازی Call of Duty: Black Ops 4، ساخته‌ی استودیو تری‌ آرک و اکتیویژن، در تاریخ ۱۲ اکتبر‌ (۲۰ مهر ماه)‌، برای ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. پیش از این هم یک تریلر از حالت بلک‌اوت با محوریت نقشه‌ی آن منتشر شد؛ علاوه بر این، یک تریلر جذاب با محوریت بخش زامبی و یک تریلر هم با محوریت بخش چندنفره‌ی بازی منتشر شدند که همه‌ی آن‌ها را می‌توانید در زومجی تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده