// جمعه, ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۵

آپدیت ماه اکتبر ایکس باکس وان منتشر شد

در آپدیت ماه اکتبر کنسول ایکس باکس وان، شاهد اضافه شدن ویژگی Dolby Vision HDR برای استریم کردن برنامه‌های نتفلیکس و اضافه شدن آواتارهای جدید هستیم.

طبق جدیدترین اخبار کنسول های بازی، کمپانی مایکروسافت اعلام کرده است که آپدیت ماه اکتبر (مهر ماه) کنسول ایکس باکس وان، برای تمامی کاربران در دسترس قرار گرفته است. پس از این به‌روزرسانی، آواتارهای جدیدی به کنسول Xbox One اضافه خواهند شد که از نظر ظاهر و صداگذاری، با آواتارهای قدیمی این کنسول تفاوت‌های بسیاری دارند و می‌توانید نوع صدای آن‌ها را تنظیم کنید. در این میان مایکروسافت اعلام کرده است که این قابلیت را دارید تا آواتار قدیمی خودتان را هم نگه دارید.

در ادامه مشخص شده است که ویژگی Xbox Skill برای کورتانا و الکسا به ایکس‌باکس وان اضافه شده است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد که دسترسی بهتر و سریع‌تری در منو‌های کنسول داشته باشند و تعامل‌شان با دستگاه‌هایی که از الکسا و کورتانا پشتیبانی می‌کنند، بهتر خواهد بود. در انتها مشخص شده است که پس از آپدیت مهر ماه کنسول ایکس‌باکس وان، کاربران حساب پرمیوم نتفلیکس، می‌توانند از ویژگی Dolby Vision HDR استفاده کنند. این ویژگی به آن‌ها اجازه می‌دهد تا محتویات این شبکه را با کیفیت بهتری استریم کنند.

در آینده برنامه‌های بیشتری از ویژگی Dolby Vision HDR پشتیبانی خواهند کرد. حجم آپدیت مورد نظر نزدیک به ۷۰۰ مگابایت است و اگر کنسول‌تان به صورت خودکار به‌روزرسانی ذکر شده را دانلود نکرد، از تنظیمات وارد بخش آپدیت کنسول شوید و به صورت دستی آن را دانلود کنید.

آپدیت ماه اکتبر ایکس باکس وان

آپدیت ماه اکتبر ایکس باکس وان


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده