نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۲

نسخه اندروید Fortnite به‌صورت عمومی در دسترس قرار گرفت

در حالی که پیش از این برای تجربه نسخه اندروید بازی Fortnite نیاز به دریافت دعوت‌نامه داشتیم، حال این نسخه به‌صورت عمومی در دسترس قرار گرفته است. 

بازی Fortnite چندی پیش در حالت بتا، برای اندروید منتشر شد و البته ابتدا، چند روزی در انحصار کاربران گوشی‌های گلکسی سامسونگ بود. با این حال حتی پس از تمام شدن این مدت زمان انحصاری هم نسخه اندروید فورتنایت تنها برای افرادی قابل بازی بود که برای تجربه آن، ثبت نام و در ادامه دعوت‌نامه دریافت می‌کردند. با این حال طبق اعلام کمپانی اپیک گیمز، از این پس دیگر نیازی به دریافت دعوت‌نامه برای تجربه این بازی نیست و همه قادر به بازی کردن آن هستند. 

بر این اساس، در صورتی که گوشی شما توان اجرای بازی اندروید Fortnite را داشته باشید، تنها کافی است تا آن را دانلود کنید و بدون نیاز به اقدام دیگری، به تجربه بازی بپردازید. فورتنایت بدون شک یکی از موفق‌ترین بازی‌های چند وقت اخیر بوده است و در پلتفرم موبایل هم عملکرد خیلی خوبی داشته است؛ به طوریکه نسخه iOS این بازی، تا به امروز درآمدی بالغ بر ۳۰۰ میلیون دلار کسب کرده است و نسخه اندروید هم با اینکه حالت محدودی داشت و همه قادر به تجربه آن نبودند، چیزی در حدود ۶۰ میلیون دلار درآمد کسب کرده است و طبیعیتا با عمومی شدن بازی، این درآمد بیش‌تر هم خواهد شد. 

زومجی پیش از این در مطلب بررسی نسخه موبایل بازی Fortnite، نمره ۷.۵ را برای این بازی در نظر گرفت. خلاصه این بررسی به شرح زیر است:

درباره‌ی نسخه‌ی موبایل بازی Fortnite، شاید بشود قبل از هر چیز گفت که می‌توانیم به خاطر حفظ شدن تمام ویژگی‌های بنیادین و حس و حال اصلی اثر در آن، ستایشش کنیم. درست است که بازی اشکالاتی مثل کمبودهای مشهودی در گرافیک فنی و ضعف سیستم کنترل شخصیت در بعضی قسمت‌ها را نیز درون خودش جای داده، اما آن‌قدر ویژگی‌های مثبت هم دارد که گیمرهای پلتفرم موبایل و به خصوص دوست‌داران سبک بتل رویال را بدون هیچ شک و شبهه‌ای، دعوت به تجربه‌ی آن و لذت بردن از بخش‌های گوناگونش کنیم.

شما همچنین می‌توانید آموزش نصب بازی فورتنایت روی گوشی‌های اندرویدی را در زومجی بخوانید. 


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده