// جمعه, ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۳

شبکه CBS سریالی براساس گروه Secret Six می‌سازد

شبکه CBS قصد دارد مجموعه‌ای تلویزیونی بر اساس مجموعه کامیک‌های گروه Secret Six کمپانی دی سی توسعه دهد. با زومجی همراه باشید.

در سال ۲۰۱۵ شبکه CBS تلاشش را کرد که با سریال سوپر گرل (Supergirl) به دنیای ابرقهرمان‌ها برگردد که البته پروژه به شبکه سی دبلیو (CW) واگذار شد؛ اما حال شاهد آن هستیم که این شبکه قصد دارد شانس خودش را یک بار دیگر با یک سریال درام با پتانسیل، بر‌اساس مجموعه کامیک‌های گروه Secret Six کمپانی دی سی کامیکس (DC Comics) امتحان کند. بنا به گزارش منتشر شده از وب سایت خبری ددلاین شبکه CBS برای ساخت اپیزود آزمایشی (Pilot) این سریال وارد تعهد شده و برای توسعه این اپیزود مسئولیت یافته است. ریک مویراگوئی (Rick Muirragui) که آثاری چون Suits در کارنامه خود دارد در این پروژه قرار است به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده حضور داشته باشد.  

سریال در رابطه با گروهی متشکل از شِش شخصیت جاه‌طلب با توانایی‌های خاص و منحصربه‌فرد با گذشته‌های نامعلوم و تاریک است. این گروه توسط فرد مرموز و ناشناخته‌ای رهبری می‌شود که به نظر می‌رسد خود او یکی از پنج عضو دیگر گروه باشد. این رهبر ناشناس با استفاده از اخاذی اعضای این گروه، آن‌ها را مجبور و وادار به هدف قرار دادن و نابودی فساد‌های سیاسی و سازمان یافته طبق خواسته خود می‌کند.

Secret Six

اولین گروه Secret Six در سال ۱۹۶۸ توسط نلسون برایدول (Nelson Bridwell) و فرانک اسپرینگر (Frank Springer) خلق شد. این تیم متشکل از افرادی با مهارت‌های بسیار بالایی بود که توسط فردی مرموز و ناشناخته به نام Mockingbird (مرغ مقلد) رهبری می‌شد. گروه دوم در سال ۱۹۸۸ توسط مارتین پاسکو (Martin Pasko) و دن اسپیگل (Dan Spiegle) خلق شد، اما محبوب‌ترین و معروف‌ترین نسخه گروه Secret Six گروهی است که گیل سایمون (Gail Simone) و دیل ایگلشام (Dale Eaglesham) در سال ۲۰۰۵ خلق کردند. این تیم متشکل از کاراکتر‌های شروری از جمله Scandal Savage (اسکندال سوج)، Catman (مرد گربه ای)، Deadshot (ددشات)، Rag Doll (رگ دال)، Cheshire (چشایر) و یک پارادیمن یاغی بود. طبق اطلاعات به‌دست آمده اقتباس این سریال به طور دقیق و کامل با هیچ یک از گروه‌های گذشته Secret Six مشابه نیست.

در حالی که بعید به نظر می‌رسد سریال شبکه CBS از تمامی شخصیت‌های نسخه گیل سایمون استفاده کند شخصیت اسکندال سوج می‌تواند نقش یک پل بین این دو گروه را داشته باشد و اگر CBS قصد داشته باشد این سریال را با نام تجاری کمپانی دی سی (DC Entertainment) پخش کند، پس اسکندال سوج تنها شخصیتی نخواهد بود که قرار است در این سریال شاهد حضورش باشیم. در حال حاضر هیچگونه اطلاعات بیشتری در رابطه با زمان پخش این اپیزود از سوی سازندگان منتشر نشده است.  

شما کاربران زومجی ترجیح می‌دهید که کدام کاراکتر‌ها را در اقتباس شبکه CBS ببینید؟ نظرات و دیدگاهایتان را در قسمت دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

 


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده