// جمعه, ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹

راهنمای چالش های فصل ششم بازی Fortnite | هفته سوم

چالش‌های هفته سوم فصل ششم بازی Fortnite در دسترس قرار گرفته‌اند و در این مقاله راهنمای دریافت این چالش‌ها را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم.

فصل ششم بازی Fortnite، چالش‌های متفاوتی را نسبت به فصل‌های گذشته دارد. در هفته‌ی سوم از فصل ششم بازی فورتنایت، شاهد چالش‌هایی هستیم که بر پایه کشتن دشمنان و گشت و گذار در محیط‌های مختلفی طراحی شده‌اند. همچنین در این هفته شاهد یک مینی گیم هم هستیم. چالش‌های بازی فورتنایت در روزهای پنجشنبه ساعت ۴:۳۰ به وقت ایران در دسترس کاربران قرار می‌گیرند و در ادامه می‌توانید چالش‌های هفته سوم را مشاهده کنید.

چالش‌های فصل ششم هفته سوم

چالش‌های تمامی بازیکنان

  • Revive a Player in Different Matches (زنده کردن هم‌تیمی/پنج بار)
  • Stage 1: Search a Chest in Lonely Lodge (پیدا کردن صندوق/پنج عدد)
  • Damage Trap Eliminations (کشتن دشمنان با تله/درجه سختی Hard/ یک نفر)

چالش‌های دارندگان بتل‌پس

  • Stage 1: Visit Risky Reels and Wailing Woods in a Single Match (بازدید از مناطق مختلف/پنج بخش)
  • Hit a Player With a Tomato 15m Away or More (ضربه زدن به بازیکنان از طریق گوجه فرنگی/یک نفر)
  • Complete Timed Trials (انجام تریال‌های زمانی/درجه سختی Hard/سه عدد)
  • Eliminate an Opponent in Different Matches (کشتن دشمنان/درجه سختی Hard/ده نفر)

در چالش‌های هفته سوم و بخش چالش‌های تمامی کاربران، شاهد سه چالش متفاوت هستیم. در اولین چالش بازیکنان باید هم‌تیمی‌های خود را پس از ناک‌اوت شدن زنده کنند. در این میان اشاره کنم که باید در بازی‌های مختلفی این کار را انجام بدهید. به عبارتی در پنج بازی مختلف باید پنج نفر را زنده کنید. چالش دوم، یک چالش پنج بخشی است که در بخش اول، بازیکنان باید در منطقه‌ی Lonely Lodge یک صندوق را باز کنند. در واقع این چالش، چالش معروف و همیشگی باز کردن صندوق است؛ اما این بار در پنج محیط مختلف باید این کار را انجام دهید. سومین چالش بازی فورتنایت که جای آن حسابی خالی بود، چالش کشتن دشمنان از طریق تله‌ است. در بازی Fortnite تله‌ها صفحه‌های تیغ-شکلی هستند که می‌توانید آن‌ها را روی زمین یا دیوار کار بگذارید. حال از طریق این تله باید یک نفر را بکشید.

در هفته سوم از فصل ششم بازی فورتنایت نیز شاهد یک چالش چند مرحله‌ای دیگر هستیم. در این چالش بازیکنان باید در هر بخش از دو منطقه‌ی مختلف دیدن کنند. در ابتدا مناطق نزدیک به هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است؛ اما هرقدر به مرحله‌ی پنجم نزدیک می‌شویم، مسافت دو محیط مورد نظر هم افزایش پیدا می‌کند. دومین چالش دارندگان بتل‌پس، یک چالش بسیار جالب است. در جریان این چالش بازیکنان باید از طریق آیتم گوجه فرنگی‌ای که در درجه‌های (Tier) قبلی آن را آزاد کرده‌اند، به یک بازیکن (مهم نیست هم تیمی باشد یا خیر) ضربه وارد کنند. یادتان باشد که این آیتم را در لیست آیتم‌های خود قرار داده باشید. این در حالی است که آخرین چالش دارندگان بتل‌پس، کشتن دشمنان است. این بار بازیکنان باید در ۱۰ مسابقه مختلف ۱۰ نفر را بکشند.

چالش Complete Timed Trials

چالش سوم کاربرانی که بتل‌پس بازی فورتنایت را خریداری کرده‌اند، یک مینی گیم است که در فصل پنجم نیز در دسترس بازیکنان قرار گرفته بود. در این چالش بازیکنان باید به مناطق تعیین شده رجوع کنند و تریال‌های زمانی‌ای را که برای‌شان در نظر گرفته شده است، انجام دهند. در ادامه می‌توانید تصویر مکان‌های مربوط به این چالش را مشاهده کنید.

چالش‌های فصل ششم هفته سوم

چالش‌های فصل ششم هفته سوم

  • تپه‌های مرتفع جنوب منطقه‌ی Tilted Towers
  • جنوب منطقه‌ی Shifty Shafts
  • منطقه‌ی مرتفع سمت چپ Dusty Divots
  • شمال شرق منطقه‌ی Snobby Shores
  • منطقه‌ی Tomato Temple

طبق سنت همیشه پس از پایان چالش‌های هفته سوم، ستاره‌‌ی نهایی را می‌توانید پیدا کنید که ستاره‌ی بتل‌پس سوم، روی پشت بام و روبه‌روی دودکش یکی از خانه‌های جدید منطقه‌ی Wailing Woods (خانه سمت راست Wailing Woods) قرار دارد.

چالش‌های فصل ششم هفته سوم


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده