// پنجشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۳

سریال Kidding برای فصل دوم تمدید شد

شبکه شوتایم طی آخرین اقدام خود سریال کمدی Kidding با بازی جیم کری، بازیگر سرشناس آمریکایی را برای فصل دوم تمدید کرد. با زومجی همراه باشید.

سریال Kidding با بازی جیم کری (Jim Carrey)، کمدین سر‌شناس آمریکایی به سفارش شبکه شوتایم (Showtime) برای فصل دوم تمدید شد. جیم کری، برنده جایزه گلدن گلوب و نامزد جایزه امی، بعد از دو دهه غیبت، در این سریال به عنوان نقش اصلی به ایفا نقش می‌پردازد. این مجموعه تلویزیونی توسط دیو هولشتاین (Dave Holstein) که اثری چون Rasing Hope را در کارنامه خود دارد، خلق شده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری مبنی بر تاریخ پخش سریال Kidding منتشر نشده است؛ اما بر اساس اطلاعات به‌دست آمده این سریال برای نمایش ۱۰ اپیزود در فصل جدیدش برنامه‌ریزی شده است.

گری لوین (Gary Levine)، مدیر برنامه‌ریزی شبکه شوتایم در رابطه با این سریال می‌گوید:

سریال کیدینگ توانسته است خودش را به عنوان یکی از جذاب‌ترین و نو‌آورانه‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی نشان دهد. من احساس می‌کنم که در تمام گذشته‌ام Mr. Pickles تماشا می‌کردم و حالا نیز به آینده نگاه می‌کنم تا با ترکیب منحصربه‌فرد و دلهره‌آورش وارد فصل دوم این سریال شود.

سریال کیدینگ در‌باره‌ی آقای پیکلز با بازی جیم کری، یکی از شخصیت‌های انیمیشنی مورد علاقه بچه‌ها است که آن را به عنوان نماد عقل و خرد و مهربانی می‌شناسند. این کاراکتر در دوران خودش توانست تاثیر به‌سزایی روی ذهن و شخصیت کودکان و بزرگسالانی که با این شخصیت بزرگ شدند بگذارد. این شخصیت دوست‌داشتنی به همراه خانواده‌اش بعد از آن که به سمت فروپاشی رانده می‌شود نمی‌تواند هیچ گونه داستان، مسیر یا افسانه‌ای را پیدا کند که او را از این آشفتگی و بحران به بیرون هدایت کند. او در حالی که در این وضعیت نابسامان گرفتار شده است ضعیف‌تر از آن است که بتواند با پیشروی سریع اتفاقات و تحولات داستان خود را وفق دهد. در نتیجه آقای پیکلز، شخصیت دوست‌داشتنی و مهربان قصه ما در یک دنیای خشن و بی‌رحم گرفتار می‌شود که در عین ضعیف بودنش باید با موقعیت هایی روبه‌رو شود که در عین خنده‌دار بودن به هیچ وجه از قبل برای آن‌ها آماده نبوده است.

jim carrey

دیو هولشتاین در این مجموعه تلویزیونی به عنوان تهیه کننده اجرایی، شورانر و همچنین نویسنده چندی از اپیزود‌های این سریال مشغول است. این مجموعه تلویزیونی توانست بار دیگر جیم کری و برنده جایزه اسکار مایکل گاندری (Michel Gondry) را که به عنوان یکی دیگر از تهیه‌کنندگان اجرایی و کارگردان در این پروژه حضور دارد، در کنار هم متحد کند. جیم کری، مایکل آگیلار (Michael Aguilar)، روبرتو بنابیب (Roberto Benabib)، رافی ادلن (Raffi Adlan)، نامزد جایزه مراسم امی جیسون بیتمن (Jason Bateman) و جیم گاراونت (Jim Garavente) به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در این مجموعه تلویزیونی حضور دارند.

فصل اول این سریال یکشنبه شب‌ها ساعت ۲۲ در حال حاضر برای طرفداران و تماشاگران مجموعه به روی آنتن می‌رود. جیم کری در نقش جف، فرانک لنگلا در نفش سباستین، جودی گریر در نقش جیل، کل الن در نقش ویلیام، ژولیت موریس در نقش مدی، کاترین نیر در نقش دیدی، جاستین کرک در نقش پیتر، جولیتا اسچیل در نقش کسیدی، برنارد وایت در نقش اسکات، الکس رائول در نقش درل، مری فابر در نقش میسی، ریچ فلوچر در نقش کلی، بری روت‌بارت در نقش برت و کودا بوزل در نقش بی.دی از جمله بازیگران و هنرمندانی هستند که در این مجموعه تلویزیونی به ایفا نقش پرداخته‌اند. 

 


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده