نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۶

اولین پوستر رسمی فیلم Aladdin منتشر شد

کمپانی والت دیزنی اولین پوستر رسمی فیلم Aladdin را منتشر کرد که در آن چراغ جادوی جنی دیده می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی والت دیزنی اولین پوستر رسمی فیلم Aladdin (علاالدین) را منتشر کرده است. در این پوستر شاهد چراغ جادو هستیم که جنی در آن زندگی می‌کند و وظیفه‌اش برآورده کردن آرزوهای افرادی که به آن دسترسی پیدا می‌کنند است و در این پوستر جنی ظاهرا در حال خارج شدن از چراغ جادو است. ویل اسمیت، بازیگر و صداپیشه نقش جنی هم با انتشار این پوستر در صفحه رسمی خود در فیسبوک از هیجانش برای انتشار اولین تصاویر رسمی این شخصیت و این فیلم لایو اکشن و موزیکال گفته است. همچنین والت دیزنی تایید کرد که امروز اولین تصاویر رسمی فیلم Aladdin منتشر خواهد شد که انتظار می‌رود یک تیزر یا حتی تریلری کوتاه از این فیلم منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Aladdin Poster

فیلم Aladdin یکی از چندین فیلم لایو اکشنی است که توسط دیزنی در دست ساخت است. این فیلم موزیکال براساس انیمیشن Aladdin محصول سال ۱۹۹۲ ساخته شده که با تحسین منتقدان و تماشاگران مواجه شده بود و انیمیشن علاالدین موفق شد بیش از ۵۰۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و این انیمیشن توانست ۲ جایزه اسکار نیز دریافت کند. وظیفه کارگردانی فیلم Aladdin بر عهده گای ریچی، کارگردان فیلم‌هایی چون ۲ قسمت فیلم Sherlock Holmes (شرلوک هلمز) و فیلم Snatch (قاپ زنی)، بوده است.

منا مسعود در نقش علاالدین، نائومی اسکات در نقش پرنسس یاسمن، ویل اسمیت در نقش جینی، مروان کنزاری در نقش جعفر، نسیم پدراد در نقش دالیا، نوید نگهبان در نقش سلطان، بیلی مگنوسن در نقش شاهزاده آندرس و نومان اکار در نقش حکیم، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aladdin حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جان آگوست، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم Charlie and the Chocolate Factory (چارلی و کارخانه شکلات‌سازی)، فیلم Big Fish (ماهی بزرگ) و فیلم Prince of Persia: The Sands of Time (شاهزاده ایرانی: شن‌های زمان)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Aladdin را بر عهده داشته است. 

فیلم Aladdin قرار است در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده