نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۳

تریلر حالت Blackout بازی CoD: Black Ops 4 با محوریت نقشه

جدید‌ترین ویدیو منتشر‌شده از حالت Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4، توضیحات سازندگان بازی در رابطه با نقشه این حالت را نشان می‌دهد. 

زمان زیادی تا انتشار بازی Call of Duty: Black Ops 4 باقی نمانده است و این اثر شوتر، فردا، ۲۰ مهر، منتشر خواهد شد. Black Ops 4 در مقایسه با نسخه‌های پیشین این سری، تغییرات مختلفی داشته است که در راس آن‌ها، حذف بخش داستانی و تبدیل کردن این اثر به تجربه‌ای تماما چندنفره قرار دارد. همچنین این نسخه، قرار است یک تجربه بتل رویال با نام Blackout هم داشته باشد که امروز، تریلر جدیدی از آن منتشر شده است. محوریت اصلی این تریلر، نقشه بخش بلک‌اوت است و در آن، سازندگان توضیحاتی پیرامون نقشه بازی ارائه می‌دهند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در روی نقشه بخش بلک‌اوت بازی، شاهد محیط‌های آشنایی زیادی هستیم؛ محیط‌هایی مثل جزیره Nuketown که طرفداران نسخه‌های قبلی این سری، قطعا با آن آشنا هستند. همچنین روی نقشه این بازی، نقاط کلیدی مختلفی وجود دارند و برای مثال، مناطق Raid و Stronghold برای اسنایپر‌ها مناسب هستند. همچنین با توجه به ماهیت این بخش و ارائه تجربه بتل رویال، نقشه بلک‌اوت، بزرگ‌ترین نقشه در تاریخ بازی‌های کالاف دیوتی است. البته مثل سایر تجربه‌های بتل رویال، روی این نقشه یک دایره قرار دارد که به مرور، کوچک و کوچک‌تر می‌شود و باید حتما در داخل این دایره قرار داشته باشید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده