نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۴

ابراز تمایل سازندگان Amnesia به انتشار این مجموعه روی سوییچ

سازندگان مجموعه ترسناک Amnesia، اعلام کرده‌اند که دوست دارند این سری را برای نینتندو سوییچ هم منتشر کنند. 

Amnesia مجموعه‌ای متشکل از دو بازی ترسناک است که نسخه اول آن، در سال ۲۰۱۰ و نسخه دوم هم در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. این بازی‌ها در زمان انتشار، مورد استقبال خوبی قرار گرفتند و جزو تجربه‌های ترسناکی بودند که با قرار دادن بازیکنان در موضع ضعف، باعث می‌شدند تا ترس شدیدی در جریان بازی به وی القا شود. حال پس از گذشت چندین سال از انتشار آخرین نسخه این سری، سازندگان آن در استودیو فیکشنال گیمز، اعلام کرده‌اند که دوست دارند این مجموعه را روی کنسول نینتندو سوییچ هم منتشر کنند. 

توماس گریپ، کارگردان این مجموعه، در مصاحبه‌ای که اخیرا با سایت گیم‌اسپات داشت، در این مورد گفت:

ما امیدوار هستیم که بتوانیم مجموعه Amnesia را برای نینتندو سوییچ هم منتشر کنیم و این کنسول، قطعا برای این بازی مناسب خواهد بود. من به‌شخصه علاقه زیادی به ساخت بازی برای سوییچ دارم چرا که از کودکی، با کنسول‌های نینتندو بزرگ شده‌ام. علاوه بر این، بازی کردن Amnesia روی کنسول دستی تجربه جالبی خواهد بود. به هر حال ما در پی انجام دادن این کار هستیم و اگر شرایط مطابق پیش‌بینی‌ها باشد، این مجموعه روی سوییچ منتشر خواهد شد. 

هر دو نسخه این مجموعه، اخیرا در قالب Amnesia Collection برای ایکس باکس وان منتشر شده‌اند و شاید در آینده نزدیک، شاهد انتشار این مجموعه برای سوییچ هم باشیم. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده