// پنجشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

بازی های هفته سوم مهر 1397 برای اندروید

هفته سوم مهر، Dragalia Lost، بازی جدید نینتندو را در کنار بازی‌های Thor: War of Tapnarok و Warhammer Age of Sigmar: Realm War معرفی کرده‌ایم.

اگر به بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی علاقه دارید و می‌خواهید تا یک محصول با کیفیت را از یک کمپانی محبوب روی موبایل خود تجربه کنید، Dragalia Lost اثری است که حتما باید سراغ آن بروید. از طرفی نت ماربل نیز با بازی Phantomgate: The Last Valkyrie بازیکنان را به ماجراجویی متفاوتی از اساطیر نورس برده است و شما را در جایگاه یک والکری برای نجات جان مادرتان قرار می‌دهد. همچنین این هفته بازی اندروید و آیفون Hooky Crook را نیز معرفی کرده‌ایم که شما را در نقش یک گربه سارق به امنیتی‌ترین مکان‌ها می‌فرستد تا الماس‌های قیمتی را بدزدید.

در صورتی که به دنبال بازی‌های موبایل متنوع‌ می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل، نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی همینطور به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی، بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند.

بازی Dragalia Lost

Dragalia Lost

داستان Dragalia Lost در شهری خیالی به نام آلبریا روایت می‌شود، جایی که ساکنان آن به کمک مهارتشان می‌توانند به اژدها تبدیل شوند. اما روزی اتفاق عجیبی در شهر رخ می‌دهد و قطعه محافظ شهر به مرور قدرت‌ خود را برای محافظت از آلبریا از دست می‌دهد. حال این وظیفه شما است تا در نقش هفتمین شاهزاده آلبریا، به دنبال قطعه‌ای جدید بگردید تا از زیبایی آلبریا محافظت کند. حضور نینتندو در پشت توسعه‌ی بازی اکشن نقش‌آفرینی Dragalia Lost، تا حدودی اطمینان خاطر می‌دهد که با اثری زیبا و سرگرم‌کننده روبه‌رو هستیم. کنترل شخصیت با کشیدن و ضربه زدن انگشتان روی نمایشگر انجام می‌شود و در جریان بازی می‌توانید به مرور در کنار داشتن قابلیت تبدیل شدن به اژدها، مهارت‌های جدیدی از جمله احضار قهرمان‌های جدید و ارتقاء توانایی‌هایتان را به دست آورید. میان‌پرده‌‌هایی با ظاهر انیمه‌ و دوربین ایزومتریک بازی دیگر خصوصیات قابل اشاره آن هستند. اگر به بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی علاقه دارید و از مبارزات اغراق‌گونه خوش‌تان می‌آید، بازی Dragalia Lost را از دست ندهید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Dragalia Lost

بازی Hooky Crook

Hooky Crook

آیا آماده تبدیل شدن به یک سارق حرفه‌ای هستید؟ بازی Hooky Crook داستان گربه‌ای حرفه‌ای، سمج و البته سریع را بازگو می‌کند؛‌ جایی که او با ورود به موزه و بانک‌هایی با بالاترین سطح امنیتی به دنبال جواهری ارزشمند می‌گردد. کنترل آسان بازی به شما اجازه می‌دهد تا با هربار لمس نمایشگر، حرکات مختلف مانند حرکت بین سکو‌ها، جاخالی دادن یا پرش از روی لیزرها را انجام دهید. Hooky Crook در مجموع دارای ۸۴ مرحله مختلف است و سازندگان نیز وعده مراحل بیشتر را داده‌اند. هریک از مراحل بازی دارای موانع متنوعی مانند لیزرها هستند و باید تا جای ممکن برای کسب بالاترین امتیاز در هر مرحله از آنها دوری کنید. یکی از خصوصیات بازی بی‌شک آفلاین بودن کامل Hooky Crook است و می‌توانید این بازی را با پشتیبانی از خرید درون برنامه‌ای از پلی استور و اپ استور دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Hooky Crook

بازی Phantomgate: The Last Valkyrie

Phantomgate: The Last Valkyrie

Phantomgate: The Last Valkyrie روایتی دیگر از خدایان و اساطیر نورس اینبار از زبان استودیوی نت‌ماربل است. جایی که باید به Astrid، یک والکری جوان کمک کنید تا مادرش را از دست اودین، خدای دیوانه نورس نجات دهد تا به مرور قدرت پنهان خود را پیدا کند. گشت و گذار در دنیای رمزآلود اساطیر اسکاندیناوی و نورس از یک طرف و از طرفی وجود مبارزات نوبتی و البته هیجان انگیز در میدگارد، بازی Phantomgate: The Last Valkyrie را به اثری متفاوت تبدیل کرده است. بازی به ویژه در زمینه طراحی شخصیت‌‌ها زیبا عمل می‌کند و باید در جریان بازی در کنار مبارزه با ارتش تاریکی اودین، معماهای مختلف را برای کشف راز پنهان میدگارد حل کنید. البته Phantomgate: The Last Valkyrie محتوای دیگری مانند قابلیت دوئل با دوستان در یک مبارزه همزمان را نیز به شما می‌دهد و حتی می‌توانید با پیدا کردن شخصیت‌های Phantom، به مرور برای آزادسازی قدرت‌شان، آنها را تکامل دهید. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Phantomgate: The Last Valkyrie

بازی Warhammer Age of Sigmar: Realm War

Thor: War of Tapnarok

دومین بازی این هفته با حال و هوای افسانه‌های نورس، Thor: War of Tapnarok است که برخلاف بازی Phantomgate: The Last Valkyrie به وقایع راگناروک می‌پردازد. به دنبال شورش لوکی و گردآوری ارتشی از هیولاها، ثور و سایر فرمانده‌های آزگارد گرد هم می‌آیند تا مانع رسیدن لوکی به اهدافش شوند. برخلاف بسیاری از بازی‌های امروزی که صرفا روی مبارزات کارتی تمرکز دارند، در بازی Thor: War of Tapnarok وظیفه شما مدیریت نبرد و ضربه‌زدن‌های سریع روی نمایشگر است. در حقیقت Thor: War of Tapnarok بیشتر از یک بازی مبارزه‌ای، ساز و کاری مشابه بازی‌های Idle دارد. امکان استفاده از پاورآپ‌ها و احضار بیش از ۳۷ گنجینه قدرتمند آزگارد، از جمله‌ی دیگر خصوصیات Thor: War of Tapnarok هستند. در جریان بازی نمایشگر به دو بخش تقسیم‌ می‌شود و باید با استفاده از بخش پایین نمایشگر، قدرت‌های مختلف را برای از بین بردن سریع‌تر دشمنان استفاده کنید. هریک از این قدرت‌ها به مرور قابلیت ارتقاء دارند و در نتیجه با ورود به سایر دنیای‌های افسانه نورس باید، ترکیب مناسبت‌تری از مهارت‌ها را استفاده کنید.

دانلود بازی اندروید Thor: War of Tapnarok

بازی Thor: War of Tapnarok

Warhammer Age of Sigmar: Realm War

اگر با مجموعه Warhammer Age of Sigmar آشنا باشید حتما از سبک و سیاق خاص این بازی در ارائه‌ی آثار جمع و جور و باکیفیت در سبک‌های مختلف آگاهی دارید. بعد از معرفی Warhammer AoS: Champions در زومجی، اگر هنوز به این مجموعه علاقه دارید، مدتی می‌شود که نسخه Realm War این سری منتشر شده است. مانند بسیاری از بازی‌های دفاع از قلعه، وظیفه شما حفاظت از قلمروی‌ خودتان است و باید سعی کنید تا با استفاده صحیح از کارت‌ها‌، بیشترین مقاومت را در برابر سایر بازیکنان داشته باشید. در جریان بازی هر یک از بازیکنان یک فرمانده و برج مراقب دارد و می‌تواند با استفاده از کارت‌ها نیروهای خودی را به میدان نبرد احضار کند. بازی Warhammer AoS: Realm War ماهیتی کاملا آنلاین دارد و درنتیجه باید نهایت دقت را در برابر هر یک از رقبا داشته باشید. قابلیت ارتقاء کارت‌ها، محیط‌های بسیار متنوع که به مرور آزاد می‌شوند و از طرفی تنوع کارت‌های هر یک از قهرمانان، Realm War را به اثری جذاب تبدیل کرده‌ است. با این حال توجه داشته باشید که با توجه به رایگان بودن بازی، هنوز هم بلای Pay to Win بود بازی، گریبان‌گیر آن شده است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Warhammer Age of Sigmar: Realm War


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده