نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۹

اولین واکنش منتقدان به فیلم Bohemian Rhapsody

فیلم حماسه کولی (Bohemian Rhapsody) به‌تازگی برای برخی از منتقدان به نمایش درآمده و تعدادی از آن‌ها اولین واکنش خود را در صفحه توییترشان برای مخاطبان عنوان کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، چندی پیش کمپانی فاکس قرن بیستم، جدیدترین اثر برایان سینگر یعنی فیلم Bohemian Rhapsody (حماسه کولی) را در طی روزهای آخر هفته برای اولین بار برای انجمن سینمایی در شهر نیویورک و لس آنجلس به نمایش درآورد و منتقدانی که این فیلم را تماشا کردند، اولین واکنش خود را در رابطه با این فیلم و به خصوص عملکرد رامی ملک در نقش فردی مرکوری در صفحه‌های مجازی خود منتشر کردند. با اینکه نقدهای منتشر شده از این اثر ترکیبی بود و از هر نوع نظری در میان آن‌ها دیده می‌شد، اما اکثر آن‌ها به عملکرد بسیار خوب ملک اعتقاد داشتند و آن را یک نقش برجسته و همچنین عملکرد فوق‌العاده خوب می‌دانستند.

فیلم حماسه‌ی کولی تاریخچه‌ی قیام گروه خواننده راکی به نام کویین را بازگو می‌کند. این فیلم، برهه زمانی خاصی را پوشش می‌دهد که این گروه به‌تازگی تشکیل شده، اعضای آن سختی‌های خاص خودشان را پشت سر می‌گذراند و در نهایت یک اجرای بسیار نمادین و فوق‌العاده زیبا در سال ۱۹۸۵ در Live Aid از خود به نمایش می‌گذارند. رامی ملک در میان صحبت‌های خود در رابطه با این فیلم، به طرفداران گروه کویین اطمینان داده که این اثر مسائل مربوط به مرکوری و همچنین مشکلات خاصی را که پشت سر گذاشته، بررسی می‌کند. لوسی بوینتون، گویلیم لی، آیدان گیلن و تام هولندر از جمله بازیگران مکملی هستند که در فیلم حماسه کولی حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، فیلم Bohemian Rhapsody در تاریخ ۲ نوامبر سال جاری میلادی (۱۱ آبان) به روی پرده سینماها می‌رود. واکنش‌های اولیه منتقدان نسبت به این اثر زیبا به شرح زیر است:

اریک کوهن از سایت خبری ایندی وایر:

فیلم حماسه کولی: صحنه‌ی اجرای Live Aid لرزه به تن من انداخت، اما بقیه قسمت‌های این اثر....

ان تامپسون از سایت خبری تامپسون در هالیوود:

فیلم Bohemian Rhapsody یک اثر بیوگرافی مستقیم به حساب می‌آید که چندین موسیقی زیبا از گروه کویین و همچنین یک اجرای قوی از رامی ملک در آن وجود دارد. این فیلم نقد‌ها و بررسی‌های مختلفی دریافت خواهد کرد. این فیلم ممکن است با مخاطبان بازی کند.

مایک رایان از سایت خبری آپروکس:

بزرگ‌ترین چیزی که من از فیلم حماسه کولی متوجه شدم، این است که چقدر اعضای دیگر گروه کویین از فردی مرکوری خشمگین هستند و از او تنفر دارند. با این حال، رامی ملک واقعا در این فیلم برجسته بود. همچنین، اینکه مایک مایرز هم در این اثر حضور داشت، یک ایده‌ی دیوانه کننده و هوشمندانه بود.

Bohemian Rhapsody

جنا بوش از سایت خبری لژیون لیا:

قطعا با دیدن فیلم حماسه کولی عقل و هوش خودم را از دست دادم! رامی ملک فوق‌العاده و عجیب غریب است. داستان بسیار زیبا، یک کنسرت شگفت‌انگیز درون فیلم... من کلمه‌ی مناسبی برای توصیف این فیلم سراغ ندارم.

کایل بوچانان از سایت خبری نیویورک تایمز:

رامی ملک در فیلم Bohemian Rhapsody به طرز بسیار خوبی نقش فردی مرکوری را با یک ذوق و احساس فوق‌العاده‌ای ایفا کرد و لباس‌های باورنکردنی او را هم بر تن کرد.

ولف منتز از جامعه آنلاین منتقدان فیلم لس آنجلس:

خدای من! فیلم Bohemian Rhapsody واقعا فوق‌العاده و شگفت انگیز است؛ یک اثر قهرمانی تکان دهنده، زیبا و احساسی سینمایی که تکان و لرزشی را در شما ایجاد می‌کند. رامی ملک و اجرای او واقعا باشکوه است! این فیلم یک سرگرمی بزرگ است و شما را تکان می‌دهد!

مارا رین استاین از سایت خبری یو اس ویکلی:

چگونه شما می‌توانید یک فیلم معمولی را به یک اثر بسیار خوب تبدیل کنید؟

انتخاب رامی ملک برای ایفای نقش فردی مرکوری.

ادم هن بیرد از سایت ادم هن بیرد:

دیشب فرصت تماشای فیلم حماسه کولی را پیدا کردم. رامی ملک در این فیلم واقعا شگفت‌انگیز بود؛ چه از لحاظ صدا، چه از لحاظ فیزیکی... او واقعا واقعا حیرت انگیز بود.


منبع indiewire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده