نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵

کاهش شدید بینندگان سریال The Walking Dead در فصل نهم

قسمت ابتدایی فصل نهم مردگان متحرک (The Walking Dead) شبکه AMC، یکی از کم‌بیننده‌ترین قسمت‌های این مجموعه شد.

قسمت ابتدایی فصل نهم سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) شبکه AMC، یکشنبه شب روی آنتن رفت و آمار از کاهش شدید بینندگان این فصل نسبت به فصل هشتم خبر می‌دهد.

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، قسمت ابتدایی فصل نهم سریال The Walking Dead، تنها ۶.۰۸ میلیون نفر بیننده را پای تلویزیون کشانده است که این تعداد بیننده یکی از پایین‌ترین آمارها در تاریخ حیات این مجموعهٔ درام، ترسناک و پساآخرالزمانی است و از زمان پخش فصل دوم، چنین آمار پایینی برای سریال The Walking Dead ثبت نشده بود. قسمت ابتدایی فصل هشتم این سریال، ۱۱.۴۴ میلیون بیننده داشت که تقریباً دو برابر فصل نهم است و روند نزولی این مجموعه همچنان ادامه دارد. پایین‌ترین تعداد بیننده قسمت ابتدایی این مجموعه، مربوط به فصل اول می‌شود که ۵.۳۵ میلیون نفر به تماشای سریال نوپای فرانک دارابونت نشستند.

کارگردانی قسمت ابتدایی فصل نهم سریال The Walking Dead را گرگ نیکوترو بر عهده داشت و فیلمنامهٔ این قسمت را آنجلا کنگ به رشتهٔ تحریر درآورده بود. قسمت ۱۱۶ مجموعهٔ The Walking Dead با عنوان A New Beginning (شروعی تازه) روی آنتن شبکه AMC رفته است و به نظر باز هم نتوانسته است منتقدان و تماشاچیان را چندان راضی کند. با این حساب باید منتظر قسمت‌های بعدی این سریال بود که به‌صورت هفتگی پخش می‌شوند. فصل نهم سریال The Walking Dead قرار است بیننده را به یک‌ونیم سال بعد از وقایع فصل هشتم سریال ببرد؛ جایی که ناجیان و اعضای الکساندریا با همکاری یکدیگر و نگاه به گذشته، تحت رهبری عادلانه ریک، سعی در ساخت آینده‌ای متمدن دارند. اما دنیایی که آن‌ها می‌شناختند مدام در حال تغییر است، نوع بشر نیز به سمت سقوط اخلاقی حرکت می‌کند و اخلاق جای خود را به غریزه و نیاز انسان می‌دهد، محیط در حال تغییر است و چالش‌های جدیدی جلوی روی ریک و دوستانش قرار خواهند گرفت.

اندرو لینکلن، نورمن ریداس، لورن کوهن، دانای گوریرا، ملیسا مک‌براید، آلانا مسترسن، جیمز مک درمیت، کریستین سراتوس، سث گیلیام و تام پین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل نهم سریال The Walking Dead حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

از طرف دیگر جالب است بدانید فصل یازدهم سریال Doctor Who (دکتر هو) که برای اولین مرتبه در آن نقش شخصیت دکتر هو را بازیگری زن ایفا می‌کند، شروعی قوی نسبت به فصل‌های پیشین داشته است. جودی ویتاکر در سریال Doctor Who، نقش دکتر هو را ایفا می‌کند و قسمت ابتدایی این سریال، ۱.۳۷ میلیون بیننده در ایالات متحده آمریکا داشت که رشد ۴۸ درصدی تعداد بینندگان این مجموعهٔ علمی تخیلی را نسبت به فصل دهم نشان می‌دهد. گفتنی است در انگلستان ۸.۲ میلیون نفر قسمت ابتدایی فصل یازدهم سریال Doctor Who را تماشا کردند.

 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده