نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

همکاری دوباره دواین جانسون با کارگردان فیلم Jumanji در فیلم جدید نتفلیکس

دواین جانسون و جیک کاسدان قرار است بار دیگر در فیلم جدید شبکه نتفلیکس که John Henry and The Statesman نام دارد، همکاری کنند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دواین جانسون ملقب به راک، قرار است بار دیگر با جیک کاسدان در فیلم جدید شبکه نت فلیکس همکاری کند. به دنبال موفقیت بسیار بزرگ فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) در سال گذشته، شبکه نتفلیکس اخیرا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که دواین جانسون قرار است در فیلم جدید این شبکه که John Henry and The Statesman (جان هنری و دولتمرد) نام دارد بازی کند و جیک کاسدان، کارگردان قسمت دوم فیلم Jumanji (جومانجی) نیز کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده تام ویلر، نویسنده فیلمنامه انیمیشن Puss in Boots (گربه چکمه‌پوش) و انیمیشن The Lego Ninjago Movie (فیلم لگو نینجاگو) خواهد بود.

همچنین اولین تیزر از فیلم John Henry and The Statesman نیز منتشر شده است که در آن از جان هنری که دواین جانسون نقش آن را بر عهده دارد، به‌عنوان قهرمان مردمی آمریکایی یاد می‌شود. همچنین طبق این تیزر، در این فیلم قرار است شاهد گروهی از شخصیت‌های محبوب مردمی از سراسر جهان نیز باشیم. از آهنگ The Man Comes Around اثر جانی کش برای ساخت این تیزر استفاده شده است که در طول تیزر شاهد حضور دواین جانسون هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم John Henry and The Statesman اولین همکاری راک با نتفلیکس است. او در این رابطه در بیانیه منتشر شده گفت:

نتفلیکس یک شریک و پلتفرم کامل برای ما است تا به تولید سرگرمی برای مخاطبان جهانی از راه‌های مختلف ادامه دهیم. شخصیت‌های متنوع این فیلم بیش از هر زمان دیگری و بدون توجه به سن، جنسیت، نژاد یا جغرافیای محل زندگی خود، از میراث خود در روایت داستان فیلم برای مخاطبان جهانی صحبت خواهند کرد.

نتفلیکس هنوز تاریخی را برای انتشار فیلم John Henry and The Statesman اعلام نکرده است، اما جانسون برنامه بسیار شلوغی را دارد. به‌تازگی فیلمبرداری و تولید فیلم Jungle Cruise (جانگل کروز) به پایان رسیده است و او در حال حاضر در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Hobbs and Shaw (هابز و شاو) حضور دارد و پس از آن، او در فیلم Jumanji 3 (جومانجی ۳) به کارگردانی جیک کاسدان به ایفای نقش خواهد پرداخت. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده