نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۸

علاقه دیو باتیستا به همکاری با جیمز گان در فیلم Suicide Squad 2

دیو باتیستا، بازیگر نقش درکس ویرانگر در مجموعهٔ Guardians of the Galaxy، علاقمند به همکاری مجدد با جیمز گان و این مرتبه در فیلم Suicide Squad 2 است.

دیو باتیستا، بازیگر محبوب این روزهای سینمای هالیوود، در توییتی علاقهٔ خود را به همکاری مجدد با جیمز گان در پروژهٔ جدیدش، یعنی فیلم Suicide Squad 2 (جوخهٔ انتحار ۲) اعلام کرد. این کشتی‌گیر سابق مسابقات WWE از طرفداران پروپاقرص جیمز گان است و در زمان اخراج گان از کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol.3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) توسط کمپانی والت دیزنی (Walt Disney)، از اولین نفراتی بود که حمایت خود را از این کارگردان اعلام و حتی سازندگان را تهدید به جدایی از مجموعهٔ نگهبانان کهکشان کرد. دیو باتیستا و جیمز گان، سابقهٔ همکاری در دو قسمت ابتدایی مجموعهٔ نگهبانان کهکشان را دارند و باتیستا در آن دو فیلم نقش شخصیت محبوب و دوست‌داشتنی درکس ویرانگر را ایفا می‌کرد. کریس پرت، زوئی سالدانا، دیو باتیستا، کارن گیلان، بردلی کوپر، شان گان، وین دیزل، پام کلمنتیئف و مایکل روکر نیز دیگر بازیگران این مجموعهٔ علمی تخیلی بودند که از جیمز گان حمایت کردند و خواستار بازگرداندن او برای ساخت قسمت سوم شدند که البته این اتفاق نخواهد افتاد و دیزنی نشان داده است روی خط قرمزهای خود بسیار حساس است.

دیو باتیستا پس از اطلاع از این موضوع که جیمز گان وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم Suicide Squad 2 را بر عهده گرفته است، با ریتوییت کردن خبر سایت دِدلاین، در اکانت توییتر خود چنین نوشت:

کجا را باید امضاء کنم؟

پس از توییت دیو باتیستا که علاقه‌اش را به حضور در فیلم Suicide Squad 2 نشان می‌دهد، طرفداران بلافاصله پیشنهادهای خود را برای نقش شخصیت احتمالی که باتیستا می‌تواند در این فیلم ایفاگر آن باشد اعلام کردند. شخصیتی که بیش از همه نامش در میان طرفداران برده شد، شخصیت بِین معروف است که تام هاردی در فیلم The Dark Knight Rises (شوالیهٔ تاریکی برمی‌خیزد)، ایفاگر نقش آن بود. دیگر شخصیت ضدقهرمان و شرور پیشنهادی طرفداران، شخصیت سالومون گراندی، مردهٔ متحرک و تقریباً زامبی‌ شکل دنیای کمیک های دی سی بود. مستر فریز و کینگ شارک نیز دیگر شخصیت‌های پیشنهادی برای حضور احتمالی دیو باتیستا در فیلم Suicide Squad 2 بودند.

صبح امروز در خبری اعلام شد که کمپانی برادران وارنر (Warner Bros)، جیمز گان را برای نگارش فیلمنامهٔ فیلم Suicide Squad 2 انتخاب کرده و احتمال اینکه کارگردانی این پروژه نیز به وی سپرده شود، زیاد است. جالب است که چندی پیش تاد استاشویچ، یکی از نویسندگان فیلم Suicide Squad 2 که نگارش فیلمنامه را با همراهی دیوید بار کتز و گاوین اوکانر، کارگردان این فیلم انجام می‌داد، اعلام کرد که نگارش نسخهٔ اولیه فیلمنامه به پایان رسیده است؛ اما حال با اعلام خبر جدید، فیلمنامهٔ این سه نفر به بایگانی فرستاده خواهد شد.

در قسمت اول مجموعهٔ Suicide Squad بازیگران مطرحی حضور داشتند که از بین آن‌ها می‌توان به نام‌هایی چون ویل اسمیت، مارگو رابی، جرد لتو، ویلا دیویس، جی کورتنی، جی هرناندز، اسکات ایستوود و جوئل کینامان اشاره کرد. بودجهٔ ساخت Suicide Squad حدود ۱۷۵ میلیون دلار بود و این فیلم در گیشه فروشی ۷۴۶ میلیون دلاری داشت.

جدیدترین پروژهٔ جیمز گان، فیلم BrightBurn (برایت‌برن) نام دارد که پیش از این قرار بود در تاریخ ۳۰ نوامبر امسال (۹ آذر ماه) اکران شود، ولی اکنون اکرانش حدود ۶ ماه عقب افتاده است و در حال حاضر این فیلم قرار است در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (۳ خرداد ماه ۱۳۹۸) روی پرده‌ٔ سینما برود.

گفتنی است کمپانی برادران وارنر هنوز تاریخ اکران فیلم Suicide Squad 2 را اعلام نکرده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده