نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

مایکروسافت فعلا برای نمایش بازی Halo Infinite در XO18 برنامه‌ای ندارد

با توجه به پیامی که مسئول ارتباطات استودیو 343Industries، سازنده‌ی بازی Halo Infinite، در توییتر منتشر کرده، این استودیو در حال حاضر برنامه‌ای ندارد تا در XO18، اطلاعاتی جدید از بازی Halo Infinite منتشر کند.

کمپانی مایکروسافت اخیرا از برگزاری یک رویداد با نام XO18 خبر داد؛ رویدادی که با تایید این شرکت، در آن قرار است بازی‌هایی جدید برای کنسول‌های این کمپانی آمریکایی معرفی و قسمتی ویژه از برنامه‌ی Inside Xbox منتشر شود.

تا امروز، هواداران و فعالان رسانه‌ی گیم حدس می‌زدند که یکی از این بازی‌ها که قرار است اطلاعاتی جدید از آن منتشر شود، بازی Halo Infinite است، اما به‌تازگی و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، مشخص شد که تیم 343 اینداستریز، سازندگان بازی، برنامه‌ای برای انتشار اطلاعات بیشتر از بازی در این رویداد ندارند.

این خبر با توجه به پیامی که برایان جرارد (Brian Jarrard)، مدیر ارتباطات استودیو، در توییتر خود منتشر کرده، به طور رسمی در فضای مجازی منتشر شده است. جرارد در توییترش، در پاسخ به یکی از علاقه‌مندان به بازی گفت که بر خلاف میل باطنی‌ وی، فعلا قرار نیست اطلاعاتی جدید از این بازی منتشر شود؛ چرا که آن‌ها در حال حاضر برای انتشار جزئیات بیشتری از بازی، برنامه‌ریزی نکرده‌اند. جرارد در ادامه به این موضوع اشاره کرد که سازندگان بازی در حال حاضر، به این فکر می‌کنند که چه زمانی، کجا و چطور می‌خواهند جدیدترین اطلاعات بازی Halo Infinite را منتشر کنند.

بازی Halo Infinite در جریان کنفرانس شرکت مایکروسافت در E3 2018 معرفی شد و هنوز اطلاعات زیادی از روند و داستانش منتشر نشده و با این روندی که سازندگان بازی در پیش گرفته‌اند، به احتمال زیاد در E3 سال آینده باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری از آن باشیم. این بازی در تاریخی نامشخص راهی ایکس باکس وان و پی سی خواهد شد. رویداد XO18 در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) در شهر مکزیکو سیتی از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر به وقت ایران برگزار خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده