نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۳

تریلرهای جدید بازی Starlink: Battle for Atlas خلبان‌ جاج و خلبان چیس را به نمایش در می‌آورد

کمپانی یوبیسافت تریلرهای جدیدی را از بازی اکشن ماجراجویی Starlink: Battle for Atlas منتشر کرد که دو خلبان با نام‌های Judge و Chase را به نمایش در می‌آورد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی یوبی سافت دو تریلر جدید از بازی تیراندازی فضایی Starlink: Battle for Atlas منتشر کرده است که هر یک از آن‌ها به معرفی یک کاراکتر تازه می‌پردازد. اولین تریلر خلبان جاج (Judge) را به همراه سفینه فضایی‌اش، نپتون (Neptune) و توانایی Time Shift در معرض نمایش قرار می‌دهد. قابلیت Time Shift امکان آهسته کردن زمان را برای بازیکنان فراهم می‌کند و بر این اساس می‌توان آن را توانایی خوبی برای حمله و دفاع دانست. تریلر دوم روی خلبان چیس (Chase) و سفینه فضایی‌اش، پالس (Pulse) تمرکز دارد. توانایی Overdrive این کاراکتر سرعت زیادی را برای مدت زمانی کوتاه در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

بازی Starlink: Battle for Atlas داستان گروهی از محققان فضایی را روایت می‌کند که باید اطلس را از دست ربات‌های شروری که Forgotten Legion نام دارند، نجات دهند. این بازی اثری جهان باز با المان‌های نقش‌آفرینی است که امکان شخصی‌سازی سفینه‌ها را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. در این بازی ویژگی‌های خلبانی و سلاح‌های متفاوتی وجود خواهد داشت که بر حسب موقعیت می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. شما می‌توانید با مشاهده تریلر داستانی، تریلر گیم‌پلی و تصاویری که پیش‌تر از بازی منتشر شده است، اطلاعات بیشتری از آن به دست آورید.

بازی Starlink: Battle for Atlas در تاریخ ۲۴ مهر ماه (۱۶ اکتبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. در نسخه نینتندو سوییچ بازی Starlink: Battle for Atlas شاهد محتوای بیشتری نسبت به سایر نسخه‌ها خواهیم بود که از میان آن‌ها می‌توان به کاراکتر فاکس مک‌کلاود و سفینه معروفش اشاره کرد. شما می‌توانید تریلرهای جدید این بازی اکشن ماجراجویی Ubisoft را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده