نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵

نسخه فیزیکی بازی Tetris Effect تایید شد؛ اعلام پاداش پیش خرید بازی

با فاصله یک ماه مانده به انتشار، نسخه فیزیکی بازی Tetris Effect تایید و پاداش‌های پیش خرید آن اعلام شد.  

یک ماه به انتشار بازی Tetris Effect زمان باقی مانده است و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که امروز از نسخه فیزیکی بازی رونمایی و پاداش‌های پیش خرید آن اعلام شده است. اگر از طرفداران نسخه‌ فیزیکی بازی‌ها هستید و آن‌ها را به نسخه‌های دیجیتالی ترجیح می‌دهید، کمپانی Enhance اعلام کرده است که بازی Tetris Effect به لطف کمپانی سونی به صورت فیزیکی نیز عرضه خواهد شد. این نسخه در همان روز انتشار نسخه دیجیتالی در دسترس خواهد بود و بازیکنان مجبور نخواهند بود تا به مانند نسخه فیزیکی برخی از بازی‌ها، زمان بیشتری را برای دسترسی به آن منتظر بمانند.

علاوه بر این، بازیکنان از امروز می‌توانند بازی Tetris Effect را به صورت فیزیکی و دیجیتالی پیش خرید کنند. کاربران امریکای شمالی و اروپایی که به پیش خرید این بازی از فروشگاه پلی استیشن اقدام می‌کنند، از ۱۰ درصد تخفیف بهره‌مند خواهند شد. همچنین موسیقی متن، تم متحرک و آواتارهایی برای پلی استیشن 4 به کسانی که نسخه فیزیکی یا دیجیتالی بازی Tetris Effect را پیش خرید کنند، تعلق می‌گیرد. اگر این تم متحرک به آنچه برای بازی Rez Infinite منتشر شد، شباهت داشته باشد احتمالا با تم بی‌نظیری طرف خواهیم بود.

با توجه به صفحه بازی Tetris Effect در فروشگاه آمازون، این اثر ماه آینده در تاریخ ۱۸ آبان (۹ نوامبر) در دسترس کاربران PS4 قرار می‌گیرد. در حال حاضر امکان پیش خرید این بازی وجود ندارد، اما به نظر می‌رسد که کاربران به زودی بتوانند به این کار اقدام کنند. 

تریلر معرفی بازی Tetris Effect | دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده