نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۵

حسن فتحی از تمایل خود برای ساخت فصل چهارم سریال شهرزاد خبر داد

حسن فتحی، کارگردان سریال «شهرزاد» از علاقه خود برای ساخت فصل چهارم این سریال شبکه نمایش خانگی خبر داد.

سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی از زمان پخش اولین فصلش به یکی از سریال‌های مورد توجه بینندگان تبدیل شد. این سریال در کنار پرداختن به خانواده‌های قدرتمند با مضمونی مافیایی، داستان عاشقانه‌ای هم روایت می‌کرد. فصل سوم این سریال نمایش خانگی در خرداد ۹۷ به پایان رسید. با اینکه شنیده می‌شد سریال با پایان فصل سوم به پایان خواهد رسید اما مدتی بعد از پایان این فصل، حسن فتحی، کارگردان این سریال اعلام کرد ممکن است که فصل چهارم شهرزاد هم ساخته شود. این کارگردان به تازگی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از تمایلش برای ساخت فصل چهارم سریال مورد توجه «شهرزاد» خبر داد. او در این پست به شرح زیر نوشت:

برغم مدعيانی كه منع عشق می‌كنند، همچنان علاقمند به ساخت فصل چهارم سريال شهرزاد هستم؛ و اميد آن دارم كه امكان تحقق اين امر در آتيه نزديك فراهم شود.

سریال شبکه نمایش خانگی «شهرزاد» با بازی بازیگرانی مانند شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، غزل شاکری و امیرحسین فتحی ساخته شد.حسن فتحی، کارگردان سریال شهرزاد پیش از این سابقه ساخت فیلم‌های «ازدواج به سبک ایرانی»، «پستچی سه بار در نمی‌زند»، «کیفر» و «یک روز دیگر» را ساخته است. این کارگردان همچنین سریال‌هایی مانند «همسایه‌ها»، «اشک‌ها و لبخندها»، «زمانه» و «میوه ممنوعه» را ساخته است. از سابقه کاری بازیگران «شهرزاد» یعنی شهاب حسینی و ترانه علیدوستی نیز می‌توان به بازی در فیلم‌هایی مانند «فروشنده»، «جدایی نادر از سیمین» و «درباره الی» اشاره کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده