نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۹

تاریخ انتشار نسخه Early Access بازی World War 3

سازندگان بازی شوتر World War 3 در استودیو Farm 51، تاریخ انتشار نسخه Early Access این بازی را اعلام کردند. 

World War 3 یک بازی شوتر است که چندی پیش، معرفی شد و حال، اعلام شده است که به‌زودی، نسخه Early Access آن برای کامپیوتر منتشر خواهد شد. به طور دقیق‌تر، این نسخه قرار است در تاریخ ۲۷ مهر از طریق استیم در دسترس باشد و علاقه‌مندان، می‌توانند با خرید آن، بازی را تجربه و با بازخورد‌های خود، سازندگان را در رفع ایراد‌های آن و تکمیل کردن بازی، یاری کنند. 

World War 3 تفاوت عمده‌ای با سایر بازی‌های شوتر مثل Call of Duty یا Battlefield دارد و این تفاوت، دقت بالای World War 3 به ارائه یک تجربه تاکتیکی و نزدیک به واقعیت است. به طوریکه در این بازی، همکاری تیمی حرف اول را برای موفقیت می‌زند و همه‌چیز در آن، حس و حال واقعی خواهد شد و مثلا، کاراکتر شما هیچ توانایی ویژه یا خاصی ندارد و یک سرباز معمولی است یا اسلحه‌ها، نزدیک به واقعیت شبیه‌سازی شده‌اند و هرکدام خصوصیات خاص خود را دارند. 

بازی World War 3 امکان پشتیانی از ۶۴ نفر را در بخش چندنفره دارد و تا به امروز، دو حالت بازی برای آن معرفی شده‌اند. حالت اول، Warzone نام دارد که در آن، به مناطقی واقعی مثل برلین می‌روید و در آن، درگیر نبرد‌های بزرگی می‌شوید که در آن‌ها، باید ضمن دفاع از یک سری مواضع شخصی، به مواضع دشمن هم حمله کنید. اما حالت دوم که Recon نام دارد، تجربه‌ای سریع‌تر است که در آن، باید نقاط مشخص‌شده روی نقشه را پیش از تیم حریف تصرف کنید. 

در مجموع سازندگان این بازی قصد دارند تا یک تجربه شوتر جذاب و نزدیک به واقعیت ارائه کنند و باید منتظر بازخورد‌های کاربران و منتقدین نسبت به آن باشیم تا ببینیم که آیا در این راه موفق بوده‌اند یا خیر. همچنین سازندگان World War 3، اعلام کرده‌اند که قصد دارند تا بازی را برای کنسول‌ها هم منتشر کنند ولی هنوز جزییات دقیقی در این مورد ارائه نشده است. 

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده