// چهار شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۴

ریدلی اسکات سریال جدیدش را به شبکه TNT می‌آورد

ریدلی اسکات، کارگردان سرشناس هالیوودی، سریال علمی تخیلی جدیدش را با نام Raised by Wolves (بزرگ شده توسط گرک ها) جهت پخش به شبکه TNT می‌آورد. با زومجی همراه باشید.

ریدلی اسکات، کارگردان آثاری چون Alien (بیگانه)، Gladiator (گلادیاتور)، Martian (مریخی) و Blade Runner، سریال علمی تخیلی جدیدش را با نام Raised by Wolves (بزرگ شده توسط گرک‌ها) جهت پخش به شبکه TNT می‌آورد. این مجموعه تلویزیونی درباره دو اندروید (ربات انسان‌نما) است که وظیفه دارند بچه‌های انسانی را در سیاره‌ای مرموز و بدون سکنه پرورش دهند. اما همانطور که کلونی انسان‌ها به خاطر اعتقادات و درگیری‌های فرقه‌ای از هم می‌پاشد، اندروید‌ها نیز متوجه می‌شوند که کنترل اعتقادات انسان‌ها تا چه حد دشوار و سخت است.

آرون گوزیکوفسکی (Aaron Guzikowski) که آثاری چون فیلم سینمایی Prisoners (زندانیان) را در کارنامه خود دارد، به عنوان شورانر و یکی از نویسندگان تیم نویسندگی در این سریال مشغول است. همچنین ریدلی اسکات، دیوید زاکر (David Zucker)، جوردن شیان (Jordan Sheehan)، آدام کلبرنر (Adam Kolbrenner) و رابین میزینگر (Robin Meisinger) همگی به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در این پروژه مشغول هستند.

ریدلی اسکات درباره اثر جدیدش می‌گوید:

من همیشه دنبال مرز‌ها و حدود جدیدی در ژانر علمی تخیلی هستم و در Raised by Wolves یک داستان اورجینال واقعی را کشف کردم؛ یک دنیای تخیلی و کاملا متمایز، پر از شخصیت‌هایی با سوال‌های وجودی از قبیل اینکه چه چیزی ما را انسان می‌کند؟ خانواده از چه به وجود می‌آید؟ و اینکه چه می‌شود اگر ما بتوانیم از نو شروع کنیم و آشفتگی‌ای را که در سیاره خود به وجود آوردیم پاک کنیم؟ آیا زنده خواهیم ماند؟ آیا آن موقع بهتر عمل خواهیم کرد؟

با توجه به عملکرد قابل توجه و جسورانه و کیفیت برنامه‌ریزی شبکه TNT حس می‌کنم این شبکه بهترین مکان برای چنین اثر جاه‌طلبانه‌ای است.

Alien: Covenant

آرون گوزیکوفسکی هم درباره اسکات این‌طور صحبت می‌کند:

فیلم‌های ریدلی اسکات همیشه بخشی از زندگی من بوده‌اند و همواره به عنوان یک الهام بخش در زندگی کاری من عمل کرده‌اند. پیدا کردن این فرصت که همراه با او و شبکه TNT روی یک داستان بسیار دوست‌داشتنی کار کنیم، کاملا برای من یک اتفاق رویایی است.

متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با تاریخ انتشار یا تعداد اپیزود‌های این مجموعه تلویزیونی از جانب سازندگان منتشر نشده است، اما با توجه به اطلاعات به‌دست آمده از این مجموعه و چراغ سبز شبکه TNT برای ورود Raised by Wolves به لیست سریال‌های این شبکه این نوید را می‌توان داد که قرار است شاهد اثری جاه‌طلبانه و متفاوت از این کارگردان نام‌آشنای سینما باشیم.

نظر شما کاربران زومجی درباره سریال Raised by Wolves چیست؟ نظراتتان را با ما در قسمت دیدگاه‌ها در میان بگذارید. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده