نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۷

بازی Stardew Valley به‌زودی برای iOS منتشر می‌شود

طبق اعلام سازندگان، بازی Stardew Valley قرار است به‌زودی برای iOS منتشر شود و البته، نسخه اندروید آن هم در دست ساخت است. 

Stardew Valley که یک تجربه شبیه‌ساز مزرعه‌داری است و البته ویژگی‌های دیگری هم دارد، یکی از موفق‌ترین بازی‌های مستقل در سال‌های اخیر به‌شمار می‌رود که حال، مشخص شده برای پلتفرم موبایل هم منتشر خواهد شد. به طور دقیق‌تر و طبق اعلام ConcernedApe که وظیفه انتشار نسخه موبایل بازی را بر عهده دارد، این اثر قرار است به‌زودی و در تاریخ ۲ آبان برای iOS منتشر شود و دارندگان آیفون و آیپد، می‌توانند آن را تجربه کنند. همچنین نسخه اندروید بازی هم در دست توسعه است که البته، هنوز تاریخ انتشار خاصی برای آن تعیین نشده است. 

وظیفه پورت کردن بازی برای موبایل، بر عهده استودیو The Secret Police بوده است که به گفته آن‌ها، Stardew Valley روی موبایل، تمام ویژگی‌های نسخه اصلی را به جز بخش چندنفره دارد ولی برای اینکه روی موبایل بهتر اجرا شود، تغییراتی در آن اعمال شده است؛ تغییراتی مثل بهبود رابط کاربری، بهبود منو‌ها و بهینه شدن کنترل‌های بازی. همچنین این بازی موبایل، یک اثر پولی با قیمت ۷.۹۹ دلار است و در آن، خبری از خریدهای درون برنامه‌ای نخواهد بود. 

همچنین کاربران، این امکان را خواهند داشت تا از طریق آیتونز، فایل‌های ذخیره نسخه پی‌سی خود را به نسخه موبایل بازی انتقال بدهند. در صورت تمایل، می‌توانید این بازی را از امروز با قیمت مذکور، پیش‌خرید کنید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده