نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۵

دو بازی از مجموعه Metal Gear Solid به سرویس Backwards Compatibility اضافه شدند

کمپانی مایکروسافت از راهیابی دو بازی Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty HD و Metal Gear Solid 3: Snake Eater HD به سرویس Backwards Compatibility خبر داد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که دو بازی فوق‌العاده جذاب دیگر به فهرست بازی‌های سرویس Backwards Compatibility کنسول ایکس باکس وان راه یافته است. دو بازی Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty HD و Metal Gear Solid 3: Snake Eater HD از امروز به فهرست بازی‌های در حال رشد این سرویس اشتراکی اضافه شده‌اند و کاربران Xbox One می‌توانند به تجربه آن بپردازند. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این دو بازی در سال ۲۰۱۱ در قالب مجموعه Metal Gear Solid HD Collection در دسترس بازیکنان قرار گرفته بود.

این دومین مجموعه HD کونامی است که در طول چند ماه گذشته به سرویس Backwards Compatibility اضافه می‌شود؛ زیرا در اوایل مرداد ماه سال جاری بود که مجموعه Silent Hill HD Collection راه خود را به این سرویس باز کرد و در حال حاضر بازیکنان می‌توانند بهترین بازی‌های کونامی را در ایکس باکس وان تجربه کنند و از آن‌ها لذت ببرند. با اینکه نمی‌توان بازی Metal Gear Survive را بازی موفقی قلمداد کرد، اما حداقل بازیکنان از حالا می‌توانند به راحتی به دو نسخه عالی از این مجموعه در ایکس باکس وان دسترسی داشته باشند.

بازی Metal Gear Survive سال گذشته برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد و به خاطر وفاداری به گیم‌پلی مخفی‌کاری و برخی از ریشه‌های مجموعه‌ی متال گیر، وادار کردن مخاطب به گشت‌وگذار، ایجاد حس تلاش برای جمع‌آوری منابع و زنده ماندن در جهانی ناشناخته، پیشرفت جذاب موارد در دسترس بازیکن با گذر زمان، غیر قابل پیش‌بینی بودن در برخی قسمت‌ها، طراحی تقریبا قابل قبول و متفاوت دشمنان و آفرینش درست حس ترس در بررسی زومجی نمره ۶.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

برای دوست‌داران بازی‌های بقامحور و طرفداران ژانر Survival Horror که از قضا مخفی‌کاری، ترسیدن و حتی جنگیدن با هیولاهای بزرگ را هم دوست دارند و می‌توانند کیلومترها فاصله داشتن یک بازی با اثری ایده‌آل را تحمل کنند و عدم حضور نسبی داستان در یک بازی برای‌شان مهم نیست، Metal Gear Survive بازی خوبی به حساب می‌آید. برای دیگران و به خصوص طرفداران مجموعه‌ی Metal Gear، همین بس که نباید ساخته‌ی جدید کونامی را تجربه کنند.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده