نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

دو قسمت پایانی بازی The Exorcist: Legion VR منتشر شد

با نزدیک شدن به مراسم هالووین، کمپانی Fun Train دو اپیزود پایانی بازی The Exorcist: Legion VR را با انتشار دو تریلر در دسترس قرار داد.

به‌تازگی در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی Fun Train، ناشر بازی The Exorcist: Legion VR، دو قسمت پایانی این بازی سریالی را با انتشار یک‌سری تریلر، منتشر کرد. کمپانی مذکور با نزدیک شدن به هالووین، با انتشار یک اعلامیه، انتشار این دو اپیزود برای پلی استیشن VR را تایید کرد.

روایت بازی The Exorcist: Legion VR بر اساس یک‌سری داستان با همین نام، نوشته‌ی ویلیام پیتر (William Peter) پیش می‌رود؛ جایی که شما باید در نقش یک کاراگاه، پنج اپیزود مختلف بازی را که در هر کدام از آن‌ها پنج پرونده‌ی مختلف مطرح می‌شود، بازی کنید و پرونده‌ها را حل کنید. در این دو اپیزود پایانی، بازی را در نقش یک کاراگاه حوزه‌ی قتل ادامه می‌دهید و برای حل کردن یک‌سری پرونده‌ی قتل مثل قتل یک کشیش در کلیسا، تلاش خواهید کرد. در ادامه، به معرفی کوتاه دو اپیزود جدید بازی می‌پردازیم:

قسمت چهارم (Samaritan): تعداد بسیار زیادی از ساکنین یک منطقه‌ی قرنطینه‌شده در هائیتی، بر اثر طاعون کشته شده‌اند. در این اپیزود باید بررسی کنید که عامل شیوع این بیماری در منطقه‌ی قرنطینه، چه بوده است.

دانلود از‌ آپارات

قسمت پنجم (The Tomb): در آخرین قسمت از بازی، بازیکنان به اعماق کوهستان‌ شمال Mesopotamia سفر می‌کنند و برای آخرین بار، با demon Pazuzu روبه‌رو می‌شوند که نبرد پایانی با او، سرنوشت داستان بازی را مشخص می‌کند.

دانلود از آپارات

داگلاس نابروس (Douglas Nabors)، رئیس کمپانی Fun Train درباره‌ی دو اپیزود پایانی The Exorcist: Legion VR چنین گفته است:

هواداران بی‌صبرانه منتظر انتشار دو اپیزود پایانی بازی بودند و ما هم از اینکه آن‌ها بالاخره قرار است این دو قسمت را تجربه کنند، هیجان داریم. امیدواریم که طرفداران ژانر وحشت / واقعیت مجازی، The Exorcist: Legion VR را دوباره از قسمت اول بازی کنند و یک‌بار دیگر با روایت منسجم و دلهره‌آور بازی همراه شوند و جزئیات و مواردی را که در قسمت‌های قبلی رخ داده بود و آن‌ها را فراموش کرده بودند دوباره بررسی کنند. به من اعتماد کنید، بازی در دومین دور تجربه کردنش، ترسناک‌تر است.

پکیج کامل بازی The Exorcist: Legion VR را می‌توانید از فروشگاه پلی استیشن (PlayStation Store) با قیمت ۲۹.۹۹ دلار / ۲۴.۹۹ دریافت کنید؛ اگر هم که از قبل با این بازی همراه بودید و اپیزودهای قبلی‌اش را تجربه کرده‌اید، می‌توانید دو قسمت پایانی آن را با قیمت ۶.۹۹ دلار خریداری کنید. گفتنی است که سیزن پس این بازی ۲۴.۹۹ دلار قیمت دارد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده