نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵

تیزری از پشت صحنه فیلم لس آنجلس تهران منتشر شد

تیزر تازه‌ای از فیلم سینمایی «لس آنجلس تهران» با بازی پرویز پرستویی و مهناز افشار منتشر شد.

فیلم سینمایی «لس آنجلس تهران» جدیدترین ساخته سینمایی تینا پاکروان است. این فیلم سینمایی کار اکران خود را از امروز، هجدهم مهر ماه در سینماهای کشور آغاز می‌کند. نگارش فیلمنامه این اثر به صورت مشترک بر عهده تینا پاکروان و آنالی اکبری بوده و تهیه موسیقی این فیلم سینمایی نیز بر عهده کارن همایونفر بوده است. این فیلم سینمایی که موضوعی کمدی دارد، یکی از شانس‌های رسیدن به فروش بالا در گیشه به شمار می‌رود. به تازگی و طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، ویدیویی با محوریت اتفاقات پشت صحنه‌ی این فیلم سینمایی منتشر شده است. شما در زیر می‌توانید این ویدیو را ببینید.

دانلود از آپارات

فیلم سینمایی «لس آنجلس تهران» با بازی پرویز پرستویی، مهناز افشار، گوهر خیراندیش، شیرین یزدانبخش، زهیر یاری، بانیپال شومون، برایان للی، امی گواورا، جسی ننسی، ژوبین رهبر و ماهایا پطروسیان ساخته شده است. تینا پاکروان، کارگردان فیلم سینمایی «لس آنجلس تهران» پیش از این فیلم‌هایی مانند «آکتور آکتور»، «نیمه شب اتفاق افتاد»، «پل» و «خانوم» را ساخته است. پرویز پرستویی، بازیگر اصلی این فیلم سینمایی سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «قاتل اهلی»، «آژانس شیشه‌ای»، «لیلی با من است»، و «بادیگارد» را دارد. «لس آنجلس تهران» برای پرویز پرستویی به نوعی فیلم خاص‌تری است؛ چرا که این فیلم سینمایی به معنای بازگشت پرویز پرستویی به سینمای کمدی پس از دوازده سال است. آخرین فیلم کمدی این بازیگر سینمای ایران فیلم سینمایی «مارمولک» ساخته کمال تبریزی بود.

مهناز افشار، دیگر بازیگر فیلم سینمایی «لس آنجلس تهران» نیز سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «آتش بس»، «نهنگ عنبر»، «نهنگ عنبر: سلکشن رویا»، «ارادتمند؛ نازنین، بهاره تینا» و «آشفته‌گی» را دارد. گوهر خیر اندیش نیز سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «نیمه شب اتفاق افتاد»، «در مدت معلوم»، «رخ دیوانه» و «مکس» را دارد. شیرین یزدانبخش هم تجربه بازی در فیلم‌هایی مانند «ابد و یک روز»، «یک روز به خصوص» و «آشغال‌های دوست داشتنی» را داشته است. بانیپال شومون نیز سابقه بازی در فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» را دارد. شما در زیر می‌توانید تریلر دیگری از این فیلم سینمایی ببینید.

دانلود از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده