// چهار شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵

ASRock از دو مادربرد Z390 خانواده Taichi رونمایی کرد

کمپانی ASRock طی روز‌های گذشته از مادربرد‌های سری Taichi مجهز به تراشه‌ی Z390 رونمایی کرده است.

کمپانی ASRock طی روز‌های گذشته از دو نمونه‌ی جدید مادربردهای مجهز به چیپ‌ست Z390 از خانواده Taichi رونمایی کرده است. مادربردهای سری Taichi همیشه در بین علاقه‌مندان صنعت رایانه و سخت‌افزارهای کامپیوتری به دلیل کیفیت ساخت بالا، جزو مطمئن‌ترین مادربردها به شمار می‌روند.

مادربردهای نسل هشتم و نسل نهم تولید این کمپانی نیز به یک مدار تغذیه‌ی قدرتمند 12 فازی برای انتقال قدرت مجهز شده‌اند. علاوه بر این ویژگی، این مادربردهای جدید به سپر حفاظتی درایوهای M.2 مجهز شده‌اند که دارای سیستم نورپردازی RGB است. فناوری Hyper BCLK Engine II نیز در این محصولات به کار رفته تا این مادربرد‌های زیبا و قدرتمند بالاترین ضریب پایداری را تحت شدیدترین اورکلاک‌ها، برای کاربران به ارمغان بیاورند.

از ویژگی‌های اضافه شده‌ی دیگر نیز می‌توان به کارت صدای Purity Sound 4 با کنترلر Realte ALC1220 اشاره کرد. در مدل‌های Taichi Ultimate درگاه شبکه‌ی 10 گیگابیت با کنترلر Aquantia نیز اضافه شده است که برای استفاده از نهایت سرعت آن، کاربران به یک کابل شبکه از نوع Cat6 نیاز خواهند داشت.

از دیگر موارد موجود در این دو مادربرد جدید می‌توان به یک خروجی‌ تصویر HDMI و یک DisplayPort، هشت عدد پورت SATA 3، سه اسلات Ultra M.2 و یک اسلات M.2 مجهز به سپر خنک کننده‌، پشتیبانی از حافظه‌های DDR4 با سرعت‌ بیش از ۴۲۰۰ مگاهرتز (در حالت اورکلاک)‌، پنج درگاه ورودی USB مدل 3.1 Gen2 و تعداد هشت پورت USB از نوع 3.1 Gen1 اشاره کرد.

در انتهای مطلب می‌توانید تصاویر منتشر شده از این محصولات قدرتمند و زیبا را مشاهده فرمایید.


منبع techpowerup.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده